![]() |
(vraag) opspannen doek?
hallo
weet iemand een site of heeft gewoon iemand informatie over het opspannen van doeken? en wat het ongeveer kost dan, (of het wel de moeite is) ik schilder nu dus steeds meer,maar ook steeds groter,dus ook steeds duurder.... khoop dat iemand wat weet. alvast bedankt |
goedkope gespannen doeken:
blokker! en de aanbieding van de kruidvat, net geweest helaas... helemaal niet zo super moeilijk trouwenss om t zelf te doen!je moet gewoon een raam zegmar maken van hout en goed doek kopen om erom heen strak te spannen en vast te nieten! mijn adviess koop bij de blokker of waar ze aanbiedingen hebben met verf en doeken! |
inderdaad en het als je geen nietpistool hebt sla je dus gewoon wat spijkertjes erin
|
hey uhm bedankt voor je reactie maar die dingen van het kruidvat heb ik gehad en is opzich prima op te werken maar die houden ook op bij 40 x 50 cm en wil dus echt wat groter....
maar zoek eigenlijk gewoon een site ofzo met wat info over het spannen en verschil van doek (linnen,katoen etc) en hoe je het het beste kan doen... en als iemand nog een winkel of site weet met dus goedkoop doek zou dat helemaal fijn zijn.. groeten |
ik zou t even kunnen navragen voor je maar ik weet t niet uit mn hoofd
|
bij de action hebben ze goedkopen doeken (voor de rest is het maar een domme winkel vind ik) maar ze zijn volgens mijn niet echt kwaliteit
volgens miij schrijf je kwaliteit niet zo :bloos: :s |
Citaat:
en de xenos/blokker verkoopt ze ook. mijn grootste doek is 60bij70 van de xenos, 7 euro dacht ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |