![]() |
wat doe jij op je brood?
heeft er imisschien is iemand gekke combinaties met soorten beleg op je brood? was ik ff beniewd naar.... :D
|
kalkoen filet
kaas sisi gehakt ei hagelslag vlokken pasta |
Kaas... of alleen een beetje boter.
|
Citaat:
|
kaas
smeerkaas hagelslag kerriesaus suiker |
Kaas, boursin, kruidenboter, pindakaas, witte chocoladepasta, vegetarische boterhammenworst, ei.
|
Verschilt, soms heb ik een hagelslag periode en dan weer een vleesperiode :p
|
Ik eet op mijn boterham van die vegetarische smeersels in verschillende soorten:
- Pikante tomaat - Ananas-curry - Zoet-zuur (dat is met paprika en augurk er doorheen, die is erg lekker) - Pikante ui |
- Alle soorten (boterhammen)vlees (ben nou eenmaal een vleeseter :)
- Salades (zoals kipkerriesalade, eiersalade, bieslooksalade, zalmsalade) - Kaas - Soms stroop - Hagelslag - Pindakaas (vroeger dan, nu niet meer :p ) Ik heb eigenlijk geen gekke combies. Wel soms met broodjes. Soms heb ik daarbij zo'n zin om creatief te zijn. Plakje kaas, plakje ham, plakje nog van iets anders, dressing, mayo, soms nog een tomaatje of een blaadje sla. Eigenlijk een soort burger met van alles en nog wat zonder vlees... of ja alleen boterhammenvlees dan. :p |
duo penottie :)
kennen jullie die zwitserse kaas? meurt wel :eek: maar wel elkker |
banaan
jam (feta)kaas met komkommer zalm vlokken fruithagel smeerworst |
kaas + stroop, en dat dan op een dubbele boterham waarvan 1 snee witbrood is en 1 snee heel donker roggebrood :D
of gewoon vlees of kaas (met sla) |
-Kaas (jonge, of maaslander)
-Vlees/ham (salami, gebraden gehakt, etc) -Kruidenboter/kaas -Pate -Ei En dat was het zo een beetje, hou helemaal niet van die hagelslag en andere zoete meuk. |
jaa maar eigenlijk bedoelde ik rare combinaties tussen verschillende beleggen :cool: zoals bijvoorbeeld ..kaas en appelstroop op 1 boterham :D
|
- pindakaas en hagelslag
- chocoladepasta en banaan - kaas en mosterd Er zijn natuurlijk nog veel meer combinaties te bedenken, maar dit is wat ik zo af en toe eet.:) |
Citaat:
|
Uh, kaas en jam.
Pasta en pindakaas, of pindakaas en jam (das niet te vreten trouwens). Dat zijn de combinaties die ik zo gauw ff kan bedenken. |
Hey das grappig.. ik noemde salami vroeger ook altijd sisi. Kweenie hoe ik eraan kwam...was toen 4 ofzo:p d8 dat ik het zelf verzonnen had
|
Verreweg het vaakste pure hagelslag <3 (y)
|
rauwe ham, slankie (nieuwe) of ei
|
Qua 'gekke' combinaties:
Pindakaas met komkommer Pindakaas met suiker Kaas met tomaat Tomaat met suiker Maar normaal meestal dingen als smeerkaas, eiersalade, jam, kaas, hagelslag, philadelphia.. |
Citaat:
Lijkt me een beetje moeilijk als je dat op je brood doet, of is dat weer zo een rare smeerkaas? |
stront
|
Chocoladevlokken 's ochtends
's middags gelderse gekookte worst |
Citaat:
http://www.kraftfoods.nl/kraft/page?...=2384&Mid=2384 http://www.kraftfoods.de/kraft/page?...=2689&Mid=2689 |
Immer pindakaas met hagelslag.
Als ik in een dieet-bui ben gezonde weinig%-vet smeerseltjes of light jam. |
niks raars, wel veel hagelslag :D (y)
|
*philadephia bieslook met ham
*filet americain met gekookt eitje *vegetarische gehakt bieslook op blue band brood |
Citaat:
|
pindakaas met hagelslag :bloos: :bloos:
|
pindakaas met suiker....... ofja eiglijk heel veel suiker op een dun laagje pindakaas :D
|
Niets vreemds eigenlijk... als ik gezond wil doen gooi ik wel van alles bij elkaar (sla, komkommer, vleeswaren ed., maar dat is niet zo'n vreemde combi).
|
- Pindakaas
- Hagelslag - Chocoladepasta - Een enkele keer jam Ik ben nogal een zoetekauw :o Van kaas of vleeswaren moet ik niets hebben (n) |
Ik eet zelden brood. Als ik het eet is het een tosti en dus met kaas of ham-kaas of een geroosterde boterham voor bij de soep.
|
De meeste mensen reageren alleen op je titel
Ik doe nooit rare combinaties op mijn brood (misschien omdat ik ze normaal vind). roomkaas/smeerkaas/zuivelspread + vleeswaren (kipfilet, ham..) kaas 'gezond' filet americain salades pindakaas + chocolade pasta boter + suiker Die laatste twee deed ik vroeger wel eens, nu nooit eigenlijk. Een vriendin van me doet weleens snijworst (of boerenmetworst) en smeert er dan appelstroop op. :confused: |
Mijn pa eet vaak pindakaas met sambal op zijn brood.
|
Citaat:
kots! |
Citaat:
|
Op het moment 20+ smeerkaas met magere ham.
|
Citaat:
en als ik in een gezonde bui ben maak ik tosti's van ham en kaas. Ik weet niet of het ook echt gezond is, maar het gaat om het idee dat ik dan ham en kaas eet ipv pindakaas ;) |
Ik doe niet aan rare combinaties. Meestal 20+ kaas, 15+ smeerkaas, kalkoen/kipfilet, rookvlees, appelstroop en een enkele keer honing.
|
Ik doe niet aan rare combinaties. Ik eet meestal een tosti, leverkaas of hagelslag op mijn brood.
|
Als ik al brood eet (want ik hou er niet zo van) dan zit er heel saai (zwart/witte) hagelslag of kokos op..
|
meestal vegetarische "lever"worst, ham, kaas of chocoladepasta
maar ik heb ook jam, vruchtenhagel, stroop en pindakaas, dat eet ik soms. |
vlees en kaas.
pindakaas en jam, of hagelslag kaas en jam pindakaas en sambal |
Citaat:
|
Pindakaas met sambal is trouwens best lekker. Maar dan moet 't wel heeeel weinig sambal zijn. Smaakt gewoon naar pindakaas, maar dan wat pittiger.
|
Citaat:
En zie het resultaat: hij is zo dik als wat! :s |
Je hebt ook smeerkaas met sambal, dat heette vroeger pikantje. Dat is lekker :o
|
chocoladepasta
aardbeienjam |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |