![]() |
Titelloos
Zwevend
op de voeten van slaap de poort naderend Schel licht door een kier Vol verwachting hopend dat hij opengaat Zuigende werking Terugglijdend in de duisternis Pijn, stemmen Verwarring Een verlangen naar de rust Starend door een raam Een roep naar het gevoel Slechts een surrogaat Een zucht van verlangen en verlies 17-11-2004 |
Citaat:
Zwevend op de voeten van slaap Vind ik erg goed (gevonden), orgineel, verassend. Meteen daarna wordt het minder, het ontkracht door de niet mooie overloop en het taalgebruik dat naar mijn insziens wat flauwtjes is qua klank & vernieuwing De vorm waarin je het zet zou ik anders doen: deel meer op, maak het overzichtelijker en minder opsommend. De laatste 3 zinnen vind ik wel weer wat hebben, maar je zet er naar mijn idee te veel woorden in. Je kan meer met minder Met die alliteratie kan je hier mooi meer doen waardoor het meer kracht legt. Slechts surrogaat Zucht van verlangen Verlies. |
Zwevend
op de voeten van slaap De poort naderend Schemerig licht Een korte blik Hopend te kunnen betreden Teruggang Een eeuwig vallen achterover Grijpende handen Naar iets wat mogelijk ongrijpbaar is Starend door een raam Een roep naar het gevoel Slechts surrogaat Bevangen door verlies en verlangen Een paar kleine veranderingetjes... een verbetering? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |