Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   kwil samenwonen!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=101604)

MissBi@tch 23-05-2002 10:00

kwil samenwonen!!!!

hebben jullie ook weleens te gevoel dat je met je huidige vriend of vriendin echt je leven gaat delen? ik heb dat dus wel en ik zie mezelf ook al helemaal in een leuk huisje met kindjes gelukkig zijn met hem...alleen waar ik van baal:
DE TIJD GAAT ME TE LANGZAAM!
kwil dat het nu zo ver is geen gezeur van ouders aan je hoofd enzow....
wie herkent dit?????

sexybitch 23-05-2002 10:24

Ik herken dit wel ja!!! Ik wil ook een leuk huisje en kindjes!!! Lekker samen met m'n vent!!!Gewoon alles voor mezelf... doen wat je wilt... geen gezeur meer van ouders maar helaas zal ik nog een paar jaar moeten wachten... En ik weet zeker dat ik met m'n huidige vriend de rest van m'n leven wil delen!! Hij is zooo lief!!! ;)

MissBi@tch 23-05-2002 10:27

Citaat:

sexybitch schreef:
Ik herken dit wel ja!!! Ik wil ook een leuk huisje en kindjes!!! Lekker samen met m'n vent!!!Gewoon alles voor mezelf... doen wat je wilt... geen gezeur meer van ouders maar helaas zal ik nog een paar jaar moeten wachten... En ik weet zeker dat ik met m'n huidige vriend de rest van m'n leven wil delen!! Hij is zooo lief!!! ;)
wij snappen mekaar :D maar heb jij ook niet dat de tijd je te langzaam gaat af en toe?kzou willen dat het zover was!

M@TRIX 23-05-2002 10:31

kwil da ook wel mar ik w8 in iedr geval tot ik me 2 persoons bed heb...scheelt in de aanschaf:d
mar heb geen cente ervoor (nog nie) helaas...

MissBi@tch 23-05-2002 10:33

Citaat:

M@TRIX schreef:
kwil da ook wel mar ik w8 in iedr geval tot ik me 2 persoons bed heb...scheelt in de aanschaf:d
mar heb geen cente ervoor (nog nie) helaas...

whhahaha dat weet ik ook wel hoor maar gewoon de tijd gaat me te langzaam :mad: grrrrr.....

sexybitch 23-05-2002 10:36

Citaat:

wij snappen mekaar maar heb jij ook niet dat de tijd je te langzaam gaat af en toe?kzou willen dat het zover was
Ja soms zou ik ook wel willen dat het zover was ja!!! Maarja... ben nu nog te jong. Moet eerst m'n school afmaken en zo...
HOe lang heb jij nu al een relatie dan trouwens???

MissBi@tch 23-05-2002 10:40

Citaat:

sexybitch schreef:

Ja soms zou ik ook wel willen dat het zover was ja!!! Maarja... ben nu nog te jong. Moet eerst m'n school afmaken en zo...
HOe lang heb jij nu al een relatie dan trouwens???

pas 2 maanden maar ik ken deze jongen al een jaar en ik heb dr al 2 serieuze relaties opzitten (een van 9 maanden en een van 2,5 jaar) dus weet nu intussen wel wanneer ik van iemand hou en met wie ik echt serieus ben en wat ik later wil!!!

en jij?

M@TRIX 23-05-2002 10:46

dames dames...

je moet je eigenlijk aan de draad in het topic houwe anders hange ze der een slotje aan ivm gechat...
:)

whehehe *bemoei*

MissBi@tch 23-05-2002 10:52

jaja jij doet dat nooit he?

spacegirl 23-05-2002 10:58

ik ken t wel, maar ik ga t ook doen! we staan al allebei al een paar maanden ingeschreven voor een woning, dus ja ik ken t gevoel ;)

MissBi@tch 23-05-2002 11:12

Citaat:

spacegirl schreef:
ik ken t wel, maar ik ga t ook doen! we staan al allebei al een paar maanden ingeschreven voor een woning, dus ja ik ken t gevoel ;)
tof voor je !!!!

spacegirl 23-05-2002 11:38

Citaat:

MissBi@tch schreef:

tof voor je !!!!

moet je ook doen met je vriend joh, grotere kans dat jullie eerder samen kunnen wonen. ;)

M@TRIX 23-05-2002 11:40

Citaat:

MissBi@tch schreef:
jaja jij doet dat nooit he?
neuh

MissBi@tch 23-05-2002 11:52

Citaat:

spacegirl schreef:

moet je ook doen met je vriend joh, grotere kans dat jullie eerder samen kunnen wonen. ;)

kzal t eens overleggen :D thanx

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.