![]() |
Aarde als ik die ken
De blijdschap in mij komt door jou
mijn inspiratie die ik heb komt door haar ik ben zo blij dat ik hier ben niemand krijgt mij stuk ineens wordt dat anders De tranen rollen over mijn wangen van verdriet alles is plotselling zo koud alleen water om mij heen geen land in zicht ik voel me licht worden en vlieg Boven de witte wolken naar de hemel ga ik goud en licht in één alleen goed, geen kwaad te bekennen ik val door de wolken en aarde Het vuur verspreidt zich snel de vlammen raken mijn huid aan deze warmte voelt goed, de vlammen doen mij geen pijn Wie is mijn beschermengel toch om mij te leiden uit deze hel overkomt dit ook jou of alleen maar mij Waar is nu mijn engel.... ____________________________ Ik hoop dat deze beter is dan alle mijn vorge gedichten :s Kan iemand ook messchien wat tips geven zo dat ik 'em kan verbeteren |
Ik vind je gedicht een beetje te lang en wat je wil zeggen, is eigenlijk niet echt origineel. Ik vind het dus niet zo sterk, omdat de verwoording niet echt apart of mooi is. Dat is erg jammer.. maar blijf vooral proberen hoor, het is zeker niet slecht! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |