![]() |
liefde maakt gek
Hebben jullie het wel eens meegemaakt dat de liefde je krankzinnig en gek maakt?
Dat je jezelf niet meer onder controle kunt houden, dat je constant aan hem moet denken, dat een leven zonder diegene niet mogelijk meer is en dat je je van kant zou maken als hij er niet meer was of als hij met een ander zou opstappen. Damn, ik ben krankzinnig van de liefde :( |
Onder krankzinnig en gek versta ik andere dingen, maar ik heb wel meegemaakt dat ik constant aan iemand moet denken, enz. Kortom: ik houd gewoon ontzettend veel van hem en voor altijd met hem samen zijn. Gelukkig deelt hij mijn mening daarin mbt mij. ;) En daarom zijn we dus ook getrouwd. ;)
|
ik voel me dan eerder ziek en misselijk
|
Citaat:
|
Verliefdheid is een irrationele gedachte (y)
|
Citaat:
Wel dat ik gek wordt van steeds aan hem denken, maar niet zo erg dat ik echt helemaal doordraai of mezelf van kant zou maken o.i.d. |
Nee, dat dat soort overdreven gedachten heb ik nooit gehad en probeer ik ook nooit te krijgen. Ik ga niet verder dan constant aan haar denken en denken dat zij het leukste meisje is dat ik ooit gekend heb.
|
lol
ik bedoel mensen van mijn school zitten hierop rond de 15 jaar dus |
Citaat:
Weer wat geleerd vandaag :p |
Zou het niet onder krankzinnig en/of gek-makend gooien :s
Wel heel vaak eraan denken en onrustig worden zonder, ja dat wel. Wat mij 'mentaal verontrust tot gevaarlijke hoogten' is het juist niet hebben terwijl je het eigenlijk zou kunnen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we het verder ajb ontopic houden. |
daarom uitmaken
kan nooit goed zijn als je er krankzinnig van word |
Citaat:
|
*zucht*
ja :( |
kan mezelf behoorlijk onzeker gaan maken als ik erg verliefd ben...
en dat is zoooo vervelend :s |
Ik zelf ben nu momenteel erg verliefd op me beste vriendin.
Alles aan haar vind ik leuk. Ik denk continu aan haar, behalven als ik moet werken. Ik zie haar overal ik droom over haar enz. Soms voel ik me ook wel eens klote zonder enige reden. Want zoals ik net van school af kwam en ik zag haar eventjes, voelde ik in me maag zeer....verward of dergelijke. Do not know. Maar zelf als ik dan weer gewoon bij haar ben en daad werkelijk tegen haar praat ben ik weer vrolijk. Word onrustig, eten is minder...soms welles TE veel :bloos: Tot conclusie, ik ben stapel verliefd en word er prettig gestoord van. En soms welleens geirriteerd. :bloos: |
Hmm, ik heb het nu een beetje. Maar niet zo erg dat ik mezelf van kant zou maken, wel dat ik me gewoon de hele dag niet kan concentreren, alleen maar aan hem denk en zijn gezicht voor me zie.
|
euh nee niet echt... niet zo extreem iig, maar het kan wel degelijk je humeur sterk beinvloeden
|
Ja, dat heb ik wel eens meegemaakt.
En nou? gaan we nou een praatgroepje oprichten? |
Citaat:
de locatie is zeker: "een eiland in de verte" ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wordt echt zo ziek en misselijk, en ik heb zoveel zenuwen, en ik kan me niet meer concentreren, ben aant piekeren, maar het is het beste gevoel ooit!
|
Citaat:
Die jeugd van tegenwoordig is ook niet meer wat het vroeger was, ik moest vroeger verplicht naar die muziek luisteren zodat ik het nu waardeer :D |
Citaat:
|
Citaat:
HALLELUJAH |
Citaat:
|
Nou, het beïnvloedt mijn beslissingen natuurlijk wel, maar niet zo erg dat ik niet meer normaal zie wat er gebeurt. Het beïnvloedt vreemd genoeg wel mijn lichamelijke toestand. Ik kan letterlijk ziek zijn (of in elk geval vaag) van verliefdheid :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu deze wel wederzijds is maakt die me gek, alles wat ik doe doe ik in functie van hem en vrienden laat ik vallen omdat ik er geen belang meer aan hecht. Alles is nutteloos zonder hem. Damn, ik hoop dat dit snel overgaat :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
En ontopic: Ja, heb ik weleens last van :o |
Hmm ja ik heb dat ook wel ja zo... Ongeveer.
|
Ik ook... maar ik noem 't altijd maar ontoerekenings vatbaar.
Ik ga rare dingen bléren of ik wordt heel stilletjes, terwijl ik normaal duizend woorden tegelijk zeg. En als ik niet bij hem ben, ben ik geobsedeerd door dingen die met hem te maken hebben. Als is 't maar 'n letter die toevallig ook in ze naam voorkomt ofzo :bloos: |
liefde maakt niet gek, maar alles er om heen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan ook wel zijn dat ik zeventien was ;)
|
Citaat:
Behalve dat van kant maken dan, daar zou ik nooit aan denken. |
Citaat:
|
het is waar. Liefde maakt gek. Niets mis met gek :)
|
Citaat:
dat is verliefd zijn sowieso al (vanwee je concentratie) en als het zo erg wordt ben je nog verder van huis |
Citaat:
|
Het maakt je gek als het uit is terwijl je zelf toch nog steeds zeker weet dat je er van alles aan kan doen. Dat maakt je echt zwaar machteloos. Ik voel me volgespoten met valium als ik verkering weer zou krijgen met mijn exvriendin, dat is zo'n supergevoel!
|
Citaat:
On-topic: Ik vind dat Warsocket wel gelijk heeft, hoewel ik het toch jammer vind dat ik weer 'Vrijgezel' ben. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |