![]() |
Politicologie
Aan welke universiteiten in Nederland kan je Politicologie studeren? Ik weet dat het op de VU kan, maar daar is veel Engels, daar ben ik niet zo goed in vind ik. Zijn er mensen hier die het studeren en er wat over kunnen vertellen?
|
|
Op de VU (pol) veel Engels? Valt mee.
En ik denk dat je dat overal wel tegenkomt, aangezien sociale wetenschappen veelal internationaal opereren. |
Leiden, Nijmegen en Amsterdam (uva en vu)
Het kan zijn dat er d'r meer zijn, maar die weet ik dan niet Maar Engels zul je sowieso wel krijgen, denk ik. |
Ik ken wel mensen die het doen in Leiden maar die komen hier niet. Daar heb je ook veel aan :D
|
En moet dit niet naar studiekeuze?
|
zijn er hier mensen die deze studie volgen?ben benieuwd hoe t is enzo omdat k nu hbo doe en misschien ooit als k t haal nog zoiets wil gaan studeren.
|
Citaat:
|
S&S --> Studiekeuze
Leiden, Amsterdam en Nijmegen. Ik heb het een paar maanden gestudeerd in nijmegen, was daar ook redelijk wat engels, en ook veel algemene vakken. Ik vond het heel erg theoretisch en wel leuk, maar te veel van hetzelfde, dus ben ook weer gestopt. |
Moet je het Engels goed beheersen voor deze studie? Ik hoorde dat ze je op de VU ook leren hoe je in het Engels moet presenteren enzo, klopt dat?
Ik heb ook C&M als profiel, dus geen economie en in wiskunde ben ik vreselijk slecht, is dat ook belangrijk voor de studie? |
Citaat:
Maar reken maar dat dat nog komt. Het is een kwestie van training, maak je geen drukte. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eerstejaars politicologie in Leiden, de helft van de verplichte literatuur is in het engels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |