![]() |
Deathlist 2004 breidt uit (The Bouncers)
En weer een naam om op de artiesten-dodenlijst van 2004 te voegen. Deze keer helaas geen Amerikaanse artiest die we alleen van de TeeVee kennen.
Voor iedereen hier uit Haarlem en omstreken waarschijnlijk geen onbekend gezicht: http://www.thebouncers.nl/img/marijne_1.jpg De 36 jarige Marijne Hardenbol, de gitariste van de Haarlemse Bouncers is Maandagavond aan een hersenbloeding overleden toen ze van het Patronaat naar huis fietste. |
alcohol right?
|
tja beroerd.
|
(n)
|
Citaat:
|
rock chicks die dood gaan (n) :nono:
|
Damn. Hoorde het gister al. Damn.
|
Citaat:
Dichterbij zomaar plotseling dood neervallen dan dit kun je volgens mij niet komen. |
Citaat:
ooit van die man gehoord die plotseling dood neer viel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Opsparen is ook niet goed voor je he :nono: |
Ik denk dat hij zo hard ejaculeerde dat ie z'n hele guts eruit spoot.
|
Citaat:
|
Citaat:
oh sorry: Ik denk dat ZIJ zo hard ejaculeerde dat ZIJ HAAR hele guts eruit spoot. |
Citaat:
|
Om eerlijk te zijn boeit het me vrij weinig. Maar ja. Ik zal wel even politiek correct m'n bek houden.
|
Citaat:
*Ingewanden* Je zegt toch geen Guts voor een vrouw... Tsss |
Citaat:
ik vind dit dus echt verschrikkelijk, ik ben ook bang dat the bouncers dit niet zullen overleven aangezien zij de gene was die de hele band bij elkaar hield. ze was een goeie gitariste en de keren dat ik haar gesproken heb was ze echt enorm vriendelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet Bernard toevallig aan Tiroler muziek?
|
Respect is tegenwoordig moeilijk na te leven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik alleen op mn tas |
Citaat:
Dit was bedoeld als nieuwsbericht, want ik meende dat er toch wel een aantal Bouncer fans hier ronddwalen. Niet als verkapte rouwadvertentie. |
Ik ken 'r dan wel niet, maar ze heeft wel een oke straaluit
Dus jammer |
lange vingers hmmm
|
Heb ze ooit een keer gezien samen met Luie Hond in de Effenaar, niet echt mijn ding maar wel klote natuurlijk dat ze dood is :o
|
Ken r niet. Maar toch, hoe politiek-correct ook, sorry voor haar nabestaande..
|
Ik wilde er net wat van gaan downloaden, hoeft dan ook niet meer...
|
ik vin jou echt kk zielig
|
Citaat:
|
36 jaar, wordt steeds jonger....wtf
|
schattige versterker :p
condeleance is wel geplaatst verder |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |