![]() |
5ive.
Na het topic over Slipknot:
|
ik krijg opeens vreselijke flashbacks naar een paar jaar terug. :l
|
Wie de neuk zijn dat, of wil ik dat niet weten?
|
:D.
5 bad boys with the power to rock you, blowin' your mind so you gotta get in to, 5, what you're waiting 4, if u wanna 3, 2, 1 let's do it. Ofzo. Wel leuk in het begin, ook grappig en springbaar, maar uiteindelijk een beetje vervelend worden. Abs of weet ik het wie solo is gegaan is helemaal nix meer. Als de rest nu ook nog serieus blijft ^^ |
Of is er nog een andere 5ive?
|
Moet ik het lezen als Five-Ive? Dan klinkt het wel hip. Maar dat zal wel niet
|
wow ja ik luister nog wel eens slam dunk da funk HAHA super ik vond hun altijd het leukste, prima hoor, ik vind scott nog steeds een lekker ding (y) :cool:
|
Ik had het singletje van 'when the lights go out' en ik was heel kort fan van scott, maar meer als grapje tussen mij en een vriendin.
J was ooit bij nevermind the buzzcocks en is zo dom dat 't grappig is. (y) Abs was er ook, maar hij is irritant dom. |
gheghe.. volgens mij was mijn zusje daar helemaal wauws van een paar jaar geleden :D
best funky muziek, maar niet te veel naar luisteren want dan krijg ik rare flashbacks.. |
Citaat:
|
ik heb die cd hier haha wouw!!
Ik was fan van rich, die was het leukst en ik kon alles meezingen (hmm, nog steeds denk ik) Tja, 5ive was leuk toen! *denkt terug aan schoolfeesten* |
Citaat:
|
5ive was echt gaaf, vooral die scott (L)
|
Ik was fan (y)
En ik vond Scott lekker :| |
5ive vond ik echt :cool: . Ik vond het zelfs jammer toen ze uit elkaar gingen. :confused: Het was in elk geval een betere versie van the Backstreet Boys waar je toendertijd ook mee werd doodgegooid.
|
Slammmmdunk da funk
get on up if you got daa feeeling vet(y) |
ik was er vroeger fan van
en ze hadden op hun cd een geheim nr, nummer 55, dat inspector gadget liedje (Y) |
Haha daar ben ik ook fan van geweest ik heb de cd nog liggen :D
Ik weet nog dat we op de basisschool daar altijd dansjes op gingen doen :o :p |
5ive...das lang geleden! ik zat nog op de basisschool en was helemaal fan van scott en abs :) die goeie ouwe tijd :p
|
Citaat:
ik heb nog heel hard geswingt op: 5, what you're waiting 4, if u wanna 3, 2, 1 let's do it. |
Omfg...
:| Woorden schieten mij tekort, zelfs sarcastisch bedoelde opmerkingen. |
Daar was ik een paar jaar geleden fan van :cool:
Nu niet meer. Maar goed, keep on moving vond ik altijd een leuk liedje :P |
Alleen J was cool. :cool:
Verder was ik rond die tijd net uit mijn boyband-periode aan het groeien, die maar heel even heeft geduurd. Maar inderdaad, zelfs ik moet bekennen een cd (kopie) van hen te hebben... :D |
Ik heb 5ive nooit leuk gevonden. :bloos:
|
Ik bulder al van het lachen bij de gedachte aan de woordgrap '4our'
Nu nog wachten totdat iemand hem maakt, dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk |
4our
|
Citaat:
|
kutmuziek
|
Omg ik was ook fan (maar dan van Scott)
|
vroeger, vond ik t wel leuk ja
vooral die ene met die piercing oh en ik hield samen met een vriendin een plakboek bij :bloos: maar die tijd is gelukkig over |
Was dat met Justin Timberlake?
|
Citaat:
deze uit engeland |
dr is toch ook een metalband (dacht ik) die zo heet?
maar goed die boyband vond ik toen ook leuk ja, jeetje :( |
|
omg daar was ik een aantal jaar geleden ook fan van :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voelde me rond die leeftijd al te stoer voor boybands. |
Op de basisschool moesten we playbacken, toen heb ik met een vrienden 5ive gedaan :P..
Inclusief danspasjes.. |
Posts verwijderen is lame.
|
daar was ik fan van, omdat ze zo stoer en ruig waren :cool: ik heb ook 2 cds van ze ofzo en was nog naar hun concert geweest
|
Was dat serieus dan?
|
Hahhaa ik vind het prachtig dat zoveel mensen hier er fan van waren...hahaha (y)
|
Citaat:
9eger |
Als gay zijn een kruimel was, was 5ive TAART!
|
Citaat:
|
Citaat:
♥oze Welke hadden de anderen? |
jaa ik was ook fan:) vooral van scott, en k was ook nog naar dat concert geweest. k vind het nog steeds wel leuke muziek :D af en toe dan...
|
Ik heb die CD nog ergens liggen, en nog origineel ook! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |