![]() |
Geef me raad alsjeblieft
Hey! Het is nu een maand en een week uit tussen mijn ex en mij. Ik heb het idee dat hij mij aan het lijntje houd. Ik wil er graag voor hem blijven omdat ik weet dat hij het moeilijk heeft endat ik weet dat ik hem misschien in dingen zou kunnen helpen maar ik erzelf gewoon echt ff geen raad meer mee. ik word er gewoon echt helemaal knettergek van als hij zegt ik bel je en hij belt maar niet. Ik weet dat het uit is en dat het niets meer worden kan maar ik mis hem toch als maatje waarmee ik lol maakte en over dingen heel goed kon praten.En ik maak me gewoon heel veel zorgen om hem, ookal zegt hij dat ik dat niet moet doen.Wat zouden jullie doen? hem echt vergeten en geen aandacht mee aan besteden hoe moeilijk dat ook is of???? Hopelijk wil iemand mij een tip geven liefs ikke |
Ga maar bij de supermarkt achter de kassa zitten. Misschien ben je daar wèl slim genoeg voor.
Ik wens je oprecht sterkte. |
Citaat:
Meid, als je weet dat hij je aan het lijntje houd, zul je met hem moeten breken voordat je over hem heen komt.... |
Citaat:
Je legt je eenvoudige komaf, je lage karakter en je rudimentaire opvoeding wel heel duidelijk bloot. |
Citaat:
|
Hey apart persoontje, Bedankt voor je tip. Ik trek me niets aan van die lozer als hij dat leuk vind om zo'n dingen te schrijven moet hij dat maar lekker doen.Maar ik denk wel dat het inderdaad beter is als ik het kontakt verbreek.Ik had gister nog met hem gesproken, en ik heb gezegt dat ik hier zelf geen raadt meer mee wist,endat het hoe moeilijk het ook voor mij is beter is als we het kontakt beëindigen.Dus ik zal verder moeten gaan met de dingen waar ik altijd al mee bezig was wil ik hem ooit uit mijn hoofdje zetten.Maar wel bedankt dat je ook zo voor mij opkwam.
Liefs mij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |