![]() |
[monitor] hij trilt
heej :) Mijn monitor trilt steeds, en ik heb hem al gedemagnetiseerd en ander dpi instelling ingestelt enzo maar dat hielp allemaal niet en ik heb ook die probleemoplosser gebruikt maar die kwam ook niet met een oplossing :( weet iemand iets om het te maken?
|
Een hengst erop geven :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Hogere refresh rate instellen.
|
Citaat:
het is niet zo dat ik niets weet hoor :o |
rechtermuisklik op je bureablad->eigenschappen->instellingen->
geavanceerd->beeldscherm. daar vind ik in xp pro iig de refreshrate :) hoe hoger hoe beter, maar pas op, niet alle monitoren kunnen al te hoog.... btw trilt mijn monitor ook. maar alleen als ik championshipmanager speel en mijn stereo (die vlak boven de monitor staat) aan doe :D:D |
Citaat:
|
dat zou kunnen ja....
mijn stagebegeleider adviseerd mij stalen platen tussen de monitor en stereo te zetten maar dat heb ik verder nog niet geprobeerd..... |
Citaat:
Speakers bevatten agneten, en die vinden computers en monitoren niet leuk :) |
nja, ik pak het hele ding gewoon in in staalplaat :D of in een loden box, ben ik meteen van alle straling af ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En die zijn ook heel wat minder sterk (en dus minder sterke magneet) dan een beetje speaker. |
Natuurlijk zijn luidsprekers die aan de zijkant van een beeldscherm bevestigd zitten, geschikt om bij een beeldscherm gebruikt te worden. Dat geldt natuurlijk voor built-in speakers in zo'n multimediascherm, maar er zijn tegenwoordig geen computerluidsprekers meer te vinden die niet magnetisch afgeschermd zijn. Zelfs veel huiskamerspul is magnetisch afgeschermd, omdat het vaak in de buurt van een tv gebruikt wordt (denk aan het middentonenkastje bovenop de tv bij een Dolby Surround-set).
|
Citaat:
|
Citaat:
owned ;) zolang je er geen last van hebt :) |
Citaat:
Maar je kent vast het verhaal van magneten en floppies? Dan is ook zo met harde schijven :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |