![]() |
Rare situatie! Pleaze read
Het is 3 weken uit met mijn vriendje en eergisteren had ik een feest met hele leuke jongens en daarna ging ik naar de stad samen met al die jongens en ik had zoŽn lol en ineens stond daar mijn vriendje.. die ik niet meer had gezien sinds. Ik schrok zo dat ik helemaal begon te hyperventileren en ik kon alleen maar heel hard huilen! Ondertussen ben ik die avond mee gevraagd om mee te gaan naar het studentengala van gisteravond! En daar ben ik gisteren toch naar toe gegaan! Het was heel erg gezellig en t werd steeds gezelliger en losser en iedereen was aan t dansen en toen ging ik dansen met een heeeeeele leuke jongen (weer iemand anders)en uiteindelijk hebben we gezoend en ik was helemaal in de 7e hemel!! Vanochtend werd ik dus helemaal blij wakker en ik heb helemaal kriebels in mijn buik maar ik heb nog nix van hem gehoord en hij zit nu misschien met mijn broer op t terras dus ik ga mijn broer strax uithoren. Ondertussen zou mijn ex me nog bellen waar ik eergisteren nog helemaal verdrietig om was ... echt ik weet niet wat ik hier van moet denken van mezelf
Reageer.. wat denk je.. big mess? |
hmmmm... lijkt mij wel http://forum.scholieren.com/smile.gif
en ik zit ook nog steeds te bedenken hoe ik zoiets goed aan ga pakken. |
Ik wil het wel graag weten! Het zijn echt hele heftige gevoelens waar ik het nu over heb.. kan aan nix anders meer denken!
|
raar he, verliefd zijn?! is op zich nog niet zo lang uit dus, kijk wel uit dat je niet verliefd wordt om die ander te vergeten (al ben je je dat misschien niet helemaal bewust) loopt nooit goed af! (heb k ervaring mee) maar ja, komt niet echt iets zinnings uit geloof ik...sorry!
[Dit bericht is aangepast door ~Roosje~ (31-03-2002).] |
je hoeft echt niet meer verliefd te zijn op je ec hoor, kan ook gewoon een reactie zijn omdat je hem sindsdien niet meer gezien had.
Kijk het gewoon nog mara ff aan. |
Helmaal geen big mess. Gewoon aanstellerij. Ik hoop dat je je gebrek aan grijze cellen in het dagelijks leven beter weet te verdoezelen dan hier.
Sterkte. |
Citaat:
|
op da hele verhaal van Roozie : Ga nie teveel hopen dat ie je meteen terug wilt als je ex je belt ofzo...vaak loopt het op nix uit (kan ook het tegenovergestelde worden maar toch)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |