![]() |
Hiep hoi Halleluja voor MTV Mash!
Vinden jullie Mtv Mash ook zo geweldig? Ik wel! Er is nu zelfs een MTV Mash nummer live uitgebracht, namelijk numb/encore van Jay-Z en Linkin' Park. Welk mash nr. is jullie favoriet? Kijken jullie altijd zaterdagavond naar MTV mash?
xx |
Ja, wel leuk, m'n vriendin heeft er MP3's van, dat vind ik dan weer net te veel van het goede.
|
Op zaterdag lig ik zat op de dansvloer, dus ik kijk 't nooit.
|
laten we niet doen alsof mtv het idee bedacht heeft
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee waar het over gaat :D. Ik kijk amper tv, al ken ik wel de naam. Erger nog, MixCTS heeft MTV van frequentie veranderd zodat mijn tv het blijkbaar niet meer kan ontvangen. Bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
En je denkt dat ik dat nog niet heb gedaan? Ik heb zelfs op de website gezocht naar waar het nu zou moeten zitten om het handmatig in te stellen, maar MTV staat gewoon niet meer in de lijst. Blijkbaar moeten we het nu stellen met Nederlands vertaalde shows op TMF en 24/24 Nikolodeon of hoejehetookschrijft. :rolleyes: |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :| :rolleyes: :eek: :rolleyes:
:rolleyes: :eek: :rolleyes: :| :rolleyes: :eek: :rolleyes: :rolleyes: :eek: :rolleyes: :| :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :eek: :rolleyes: :| :rolleyes: :eek: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :| :rolleyes: :eek: :rolleyes: godverdomme wat verveel ik me |
er is ook zoiets als een onzin-forum, maar je mag ook gerust een handje komen helpen op mijn werk
En nu ontopic. Al weet ik nog steeds niet wat het is. |
Dan hou ik toch meer van de dingen die bijv Too Many DJs maakt...zit wat meer creativiteit in.
|
Ok, even voor iedereen die MTV Mash niet kent: Er worden twee nummers die vaak helemaal niet op elkaar lijken gemixt, qua muziek en video. Ik vind het erg leuk, sommige nummers zijn echt iets heel nieuws geworden! Het is op zaterdagavond om een uurtje of 10 op MTV te zien.
Maarre, Escapism, wie heeft het dan nog meer gedaan? |
Citaat:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...0:nori287r05ja http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...0:69syxdkbjold :cool: |
Citaat:
|
Mashen is wel prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan heb ik het volgens mij in het verleden al wel eens tegengekomen. Klonk toen wel goed maar wist niet echt wat het was ^^.
|
wat neukend slecht is die jay-z/lp verpesting...
en die komt btw van een mixcd van lp en jay-z als ik t me goed kan herinneren |
Hoe makkelijk is het om een rapper op een ander nummer te laten meedoen.
|
Geen idee, vertel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik heb er niet zoveel mee. |
hiep hoi halleluja is (ondanks de prachtige alliteratie !) een beetje overdreven, maar het is wel aardig.
|
Citaat:
dat maak jij er dan weer van. |
nah, ik vind t maar een lame gebeuren. je zet gewoon 2 liedjes aan en klaar, t klinkt vaak ook nog voor geen meter en artistiek is t al helemaal niet.
|
ja had vroeger bij that's li(v/f)e op 3fm zo'n dingetje, dan gingen ze de originele en gecoverde versie van een liedje husselen. dat was af en toe wel leuk moet ik zeggen, maar dit vind ik meestl niet zo leuk, behalve die ene van nelly/the cure
|
Citaat:
|
Luister eens naar wat echte mash-up, zoals Modeselektor, Hollertronix of Girl Talk!
|
it's the one and only girl talk!
|
Ik heb laatst nog iemand een spinkick voor de kletz gemashed
|
Citaat:
|
Mash is al zo oud als de weg naar Rome :|
alleen begint t nu bekend te worden bij de mainstream :) Ben Liebrand doet dit al heeeeeeel lang :o |
Citaat:
Citaat:
Om na een maand maar even nuttig te reageren. |
Citaat:
ja natuurlijk, heel erg zelfs. en hoe fucked up kun je een plaat van jay-z en linkin park trouwens mashen zeg (n) bahbah |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |