![]() |
[redelijk spoed] herbals
iemand ervaring met herbal xtc of varianten van ephedra, die iets sterker waren dan je dacht? dus dat je opeens zit te trippen terwijl dat totaal niet de bedoeling was... en wat kun je er tegen doen, naast veel water drinken?
|
Alleen eigenlijk met ephedra. Echt trippen niet, maar wel een heel raar gevoel en toch wel enigszins bewustzijnsveranderend. Meestal blijf ik gewoon rustig zitten wachten tot het overgaat als ik het vervelend vind, genoeg drinken en anders ga ik gewoon rondfladderen :).
|
trippen niet echt
maar ehm ja voor mijn gevoel ging het over wanneer ik kauwgom had ( dat maakte ik mezelf wijs) dus toen ik kauwgom at liet ik het gewoon over me heen komen en was ik wel weer ok :cool: |
jezelf rustig houden. Het ergste wat er kan gebeuren is hartkloppingen. Probeer een kopje thee/melk
|
oh...en als je er van gaat trippen is dat meestal niet de bedoeling. Maar in dat geval: sit back en relax :cool:
|
ik heb weleens een charger gehad, kreeg grote pupillen, maar ik denk dat het door het blowen kwam dat ik me niet uitzonderlijk energiek voelde. (misschien was het ook wel zo, maar viel het niet op ofzo)
|
Weet je dat het wel verwarrend is dat jij ook de nick oma hebt genomen :D Het is dat ik weet dat oma al een nickchange heeft gehad ^^
|
gewoon op je gemak voelen dat is het bellangrijkste
|
wel eens gehad met ephedra, niet onaangenaam maar zeker keihard, heb toen ff een stukje gelopen/gerend :D
ging daarna wel goed |
het was niet voor mij, m'n ex zat vanmiddag opeens op msn: ik neem nooit meer nep-ephedra 's ochtends... zoals je aan de tijd vand e post kan zien was het wel al middag maar ze had nog niets gegeten en schrok dan ook van het feit dat deze capsules zo hardinsloegen.. ze liep echt te trippen :) maar is allemaal goedgekomen, thanks anyway :)
topic kan wat mij betreft dicht, tenzij iemand nog meer/betere tips heeft voor de toekomst... |
Citaat:
Ja. D'r moet meer geneukt worden. |
Citaat:
Tip voor de toekomst: als je drugs op je lege maag neemt... kan er best wel inhakken ^^. Denk aan alcohol. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |