![]() |
MTV Europe Music Award
Gaan jullie kijken? Ik wel, al komt er ook een goede film op tv. Maar die neem ik wel op. Verwachten jullie nog leuke acties, zoals vorig jaar (Madonna Christina en Britney, the kiss, you know)?
xx |
nee ik ga alleen kijken of novastar wint :bloos:
|
ik zou zo graag willen dat ik t kon zien, maar ja ik heb geen MTV! :mad:
ik wil het al jaren zien, maar ik heb t dus nog nooit gezien. nou ga ik over 2 weken verhuizen, daar heb ik wel MTV, maar ja, dan is het dus net geweest.... :( |
Het gaat nog een keertje of 5364 herhaald worden, dus wees gerust. ;)
|
Ik ga het denk ik wel kijken. Ik zou graag het optreden van Maroon 5 willen zien.
Acties zoals dat met Madonna, Christina en Britney verwacht ik niet echt. |
hoelaat komt het eigenlijk? :o
|
Om 20.00 uur begint de countdown. En dan is van 21.00 uur tot 00.00 uur de hoofdshow.
|
uhm wanneer komt het?
|
eminem zal een anti bush optreden geven...
ik ga ook kijken... :D |
Ik moet vanavond werken, anders ging ik het wel kijken. Ik hoop dat The Prodigy hun zevende award pakt(y), maar ik ben daar niet zeker van.
|
Citaat:
Ik ga voor t optreden van Gwen Stefani, ik hoop dat ze nog het een en ander van haar nieuwe album laat horen! |
ook is eminem nog steeds van plan om als michael jackson verkleed te gaan !
|
Citaat:
|
Citaat:
zal tiesto wel worden ! |
Zijn de MTV-awards trouwens die awards waarbij om de 20 min. reclame komt? :(
|
Bij welke awards-show gebeurd dat niet? :p
|
is er een overzicht van ALLE genomineerden?
|
ik ga denk ik wel kijke
|
Die show wordt met het jaar triester, maar ik denk dat ik toch ga kijken. :)
|
nee
|
Citaat:
|
Franz Ferdinand gaat award(s) winnen. Hoorde ik uit een betrouwbare bron
|
Ik kijk altijd Award Shows, dus deze ook :) . Ik hoop dat Destiny's Child gaat optreden met ''Lose My Breath'', dat wordt zo kicken hè :cool: . Ik ben wel benieuwd naar de show, waarschijnlijk gaan er weer allerlei onverwachte dingen gebeuren zoals altijd.
|
Ze hebben het wel leuk neergezet, zo bij het Colosseum (y)
|
Citaat:
|
Als ik niet moest leren had ik het wel even aangezet. Maargoed, het wordt toch nog vaak genoeg herhaald.
|
KANE heeft de award 'Best Dutch & Belgian act' gewonnen !!
en terecht zou ik zeggen :) |
Hey helemaal vergeten vanavond MTV awards...k ga nu dan nog maar ff kijken, en het wordt toch 1000x herhaald dat scheelt...maareh is het optreden van Eminem al geweest? Dat wil ik niet missen natuurlijk!
|
KANE>>>> NEEJ TOCH.. tis wel hun 3e ...
|
ok :)
kan iemand straks de winnaars hier even posten? mss leuk om te weten. |
Ik zie af en toe flitsjes, maar ik vind het maar een hoop inhoudloos gedoe. Net alsof die mensen echt waardering voor muziek hebben.
|
ik vond t maar saai :o
|
weetje hoe nep het eruit zag
en wtf stond er ondertitels outkast is hip hop en ook nog eens r&b en nog veel meer bullshit (n) |
Citaat:
|
ik vind mtv kut, ik wil dat ze een keer een clip uitzenden in plaats van zo'n schijtprogramma en dan niet een van de 10 clips die op tmf voorbij komen cirkelen (n)
|
Ik vind MTV het meest kansloze tv-station en de MTV Music Awards de meest kanslzoe awards allertidjen, waar de meest kansloze 'artiesten' samenkomen om de meest kansloze 'muziek' te maken.
Dus raad eens? |
pff kansloos.
|
Ik vond de show in het geheel best tegenvallen.
De optredens van Anastacia en Maroon 5 waren echt heel erg goed. Gwen Stefani vond ik echt slecht: ze haalde sommige tonen uit het liedje niet eens. (n) Usher vond zichzelf maar weer eens zeer interessant. Gelukkig heeft Maroon 5 de 'best new act' award gewonnen. En waarom heeft Outkast zoveel awards gewonnen? :| Wat ik erg leuk gedaan vond, was de genomineerden voor 'best song' in een opera-versie te zingen, het klonk erg leuk. |
Outkast!! (y) :cool:
Jammer dat The Sheer of Novastar niet heeft gewonnen. En.. Gwen Stefani vond ik echt niet heel erg tegenvallen hoor. Ze zong idd af en toe wat vals, maar het is ook echt geen makkelijk nummer en ze "is" in ieder geval echt iemand! |
Citaat:
|
kwil weer gewoon MTV europe zoals vroeger. Geen stomme ouwe herhalingen.
|
Citaat:
|
vond het wel kut van MTV nederland dat ze de awards van bv best german act en best uk act gewoon NIET lieten zien, maar gewoon een dikke reclame er in gooiden..
gelukkkig kon je wel verder kijken via internet... daar liepen ze oook voor, dus ik wist al wie er zou winnen, terijl het nog op tv moest komen . :S de show opzich zelf vond ik echt zoow stom en saai.. het is de EUROPEAN awards.. maar alles is zo amerikaans... de opening moest gewoon super spetterend zijn maar die was slaapverwekkend... anastacia was bar slecht.. frans ferdinand vond ik net alles iets TE (nep) the hives waren wel weer (y) maar goed volgend jaar mogen ze echt naar nederland komen.. ! zullen we eens laten zien hoe het echt moet ! :cool: |
Citaat:
|
Ik kreeg het gevoel alsof ik naar de tmf awards aan het kijken was; geen idee waarom. vast omdat het allemaal mainstream en oppervlakkig gedoe is. hoewel the hives best leuk waren. en vanavond wordt het (uiteraard) herhaald, eens kijken hoe Franz Ferdinand was.
en de ondertiteling was verschrikkelijk - dan zag je al de tekst van xzibit terwijl een award winnaar (weet niet meer wie..) nog even iedereen aan het bedanken was in zijn speech.. Wel leuk waren de opera-versies van de genomineerden voor 'best song', klonk vooral erg grappig bij Yeah. kortom: vrij tegenvallend. maar ik heb het eerste uur gemist ervan..dus is maar een half oordeel. |
Ik heb t niet gezien, was naar school :( En aan t werk maarre belangrijke vraag voor mij. Heeft Muse nog wat gewonnen???
*yes I'm back, at last* |
Ik heb om 3 redenen gekeken:
Franz Ferdinand, The Cure en The Hives |
Citaat:
ja muse heb gewonnnen |
Ik zag Nelly en Pharell optreden: wat een bagger. (n)
Maroon 5: wel leuk! Die toetsenist had een vette baard! :p Was wel bij dat ze niet nog een lied gingen spelen... En ik zag dat Britney van o.a. Alicia Keys won bij beste vrouwelijke act (of hoe dat ook heet)... :s Naja, zal wel aan mij liggen. Voor de rest heb ik niet veel gezien, maar ik vond het echt weer zo'n MTV-award, nix nieuws meer aan, pro-USA's, hoop gedoe maar weinig écht cools. Maarja, Eminem heb ik dan ook gemist. Was'ie echt zo anti-Bush aan het doen? |
Citaat:
Een paar maanden geleden was ik trouwens in Amerika.. en MTV Amerika is sooo supercool... waarom hebben wij dat niet! :mad: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |