![]() |
LimeWire start niet op
Ik heb het P2P programma LimeWire en dat start sinds 2 weken niet meer op:S
alle andere programma's van P2P doen het ook niet meer bij mij maar die starten wel op maar verbinden niet. Limewire heeft altijd goed gewerkt tot 2 weken gelede dus Als ik op de pictogram klik gebeurt er niks er verschijtn geen venster, het komt ook niet tussen "processen" te staan, er gebeurd gewoon niks:S ik heb Java geinstalleerd maar weet iemand waar dit aan kan liggen, khoop dat jullie me nu kunnen helpen, want ik zit al 2 weken zonder P2P :eek: Ja klopt ik heb dit ook al gevraagd in het Centrale Topic maar daar heb ik na ruim een week nog niet egt veel mee opgeschoten,dus ik dacht ik vraag t zo, miss dat iemand t zelfde probleem heeft gehad en weet wat er aan te doen is owja ik ben N00B op dit gebied dus ajb rustig uitleggen in simpele -voor mij te volgen- taal :p alvast bedankt |
alles goed en wel, maar dit hoort in het centrale topic, of er nou een reactie op komt of niet
tip: probeer 'ns google met: firewall of ander met format c: |
Citaat:
Dit kan je checken door het volgende te doen:
Probeer een handleiding te zoeken van je modem/router waarin staat hoe je poorten moet openen/forwarden. Edit: Ja, dat had je eerder ook al gezegt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |