![]() |
bijbaantjes
weet iemand leuke bijbaantje ?
|
Ik weet er genoeg, maar ik vraag me af of jij ze ook leuk vindt.
Misschien is het handig bv. je interesses te vertellen? En/of wat je absoluut niet zou willen? |
nou ik wil niet iets als vakkenvuller heb ik een tijdje gedaan tot ik werd uitgescholden door mijn mede vullers
ik wil wel iets met mensen iets over de telefoon ofzo ik weet niet precies |
Een callcenter oid dus?
Volgens mij moet je daar meestal 18 voor zijn, maar je kunt natuurlijk altijd rondvragen, advertenties opzoeken, enz. (En dat je bij vakkenvullen uitgescholden werd, ligt denk ik aan de mensen, niet aan het feit dat je vakken vulde.) |
voedingsassiste in een ziekenhuis/verpleegtehuis.
Echt ontzettend leuk als je van mensen houd, en je graag contact met ze wil hebben. En het betaald vind ik ook niet slecht. |
Citaat:
|
uuh ja ik werkte daar voor de tweede dag en ze vonden dat ik dom bezig was omdat ik vragen stelden
en toen vroeg een collega of ik op school zat -ja of ik goed was op school -ja best wel NOU WAAROM BEN JE DAN ZO DOM!! -uuuh tja |
Citaat:
gewoon naar het ziekenhuis gaan en vragen ofzo? en is 16 een geschikte leeftijd? |
hier nemen ze je met 16 niet aan als voedingsassistent
|
en waar is hier?
nederland? |
Citaat:
Misschien had je eens naar de baas moeten gaan maar idd leuk is anders, al hebben wij bij ons bijvoorbeeld een "koelcel ritueel" nieuwelingen gaan als een soort ontgroening de koelcel in, naderhand uitlegje en dan kan iedereen weer lachen, al klinkt dit niet zo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
en 16 is opzich wel een geschikte leeftijd, al moet je wel een beetje sterk in je schoenen staan. Ik werk soms met demente mensen die kunnen nogal moeilijk doen soms. Citaat:
andere (leuke) bijbaantjes: oppassen? in een kleine winkel iets doen? in een kas? |
Ja, in een kas.
Is wel vroeg opstaan, maar het verdient toch best goed. Ik als 15-jarige verdien 2,87 per uur netto en het minimum netto uurloon voor een 15-jarige is 2,17. |
Citaat:
ja dat was dus mooi wel de AH!!!! |
Citaat:
eigenlijk wel leuk ook ik heb zelf ook de pest aan die mensen :) |
Citaat:
Zelf was ik neit weggelopen en had ik me VM/SM opgezocht ervoor maar ja dat zijn ook dingen die je moet durven en kan me idd ook wel voorstellen dat als je er net werkt je het niet durft. Ik vind het dan ook erg rot dat zoiets gebeurd is het geeft zo'n slechte ervaring. |
Je kan ook vanuit je huis spijkerbroeken verkopen maar alleen als je dame bent zag ik :(
Had ze graag aan dames willen verkopen, lol |
ik werk al 5 jaar in de horeca en ik vin et super maar je moet er wel ''de juiste persoon'' voor zijn om et vol te houden
|
maar op wat voor tijden werk je dan?
's avonds 's middags? |
Vleugel spelen op feesten, partijen, en in restaurants :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |