![]() |
Dead Poetic!
Dead Poetic!
sinds een dag of 2 hun nieuwe cd ontdekt! Wat vinden jullie ervan? Heeft iemand ze ooit live gezien en waren ze toen goed? Ik hoor graag jullie meningen! |
Kan me niet voorstellen dat die band ooit in Europa is geweestl
Ik hoorde trouwens dat ze binnenkort in Friesland spelen. |
mwoah, ken het niet goed, maar het trok me niet aan
en hehe friesland :) |
Ik vind t wel een leuke band. 't Heeft alleen even geduurd voor ik aan de zang gewend was. Mijn Christian huisgenote vindt t ook cool. Ik vind dat ze op de EO-jongerendag moeten komen.
|
gay
|
Geniale band, geniale cd, ik kan het niet anders zeggen!
Ze spelen niet binnenkort in de Gloppe maar een paar maandjes terug zouden ze een complete Europese tour komen doen waarvan ook één show in de Gloppe te Leeuwarden met My Awesome Compilation, Jetsetready en Believeisadoubt. Ik kende Dead Poetic toen nog niet echt maar ging heen omdat JSR en BIAD vrienden van me zijn. Dead Poetic cancelde de gehele tour dezelfde dag nog ivm omstandigheden ofzo, heel vreemd. Maargoed, nooit live gezien dus, wél absoluut een geweldig goede band! |
Ik ken het niet, dus normaal zou ik er niks over zeggen.
Maar gezien de topicstarter vindt dat ik oogkleppen heb zal ik het wel kut vinden. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D:D:D
:D:D :D :D:D:D zz |
nieuwe album ken ik niet
oude vind ik saai |
Nieuwe is idd vet.
OUde ook wel |
is het allemaal net niet...
|
Ola, ik heb de mogelijkheid gehad om Dead Poetic live te zien.
Dat was namelijk op 3 oktober in 013. Daar zouden zij in het voorprogramma staan van Papa Roach (toch mijn alltime favoriet). Toen het begon was ik geschrokken, Dead Poetic was afgelast, in plaats daarvan een band genaamd: Minus. En wat suckt die band zeg, sjiez... Het is een Ijslandse rock formatie, dan weet je het dus al..... Dus alleen de cd heb ik nu nog |
die cd Jesus Christ Bobby is anders wel een enorm vette plaat! Dat is gewoon chaos ala Converge, Botch enzo. Maar ik weet dat ze met de nieuwe cd een andere weg ingeslagen is en die is niet zo veelbelovend als je het mij vraagt.
en artiesten uit Ijsland zijn niet per definitie slecht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |