![]() |
Algemeen Dreadstopic deel 13
deel 12
dreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij: -myrthe/ muckymouse - leiden -olga/the exploding boy - lelystad -Renske/acoustic3 - Rotterdam -Zero-Zero - Haarlem - Martine (Ramble On) en vriendin - Amsterdam bij de kapper echte dreads; ca 200 euro -Hairpolice- amsterdam 020 420841 -kinki zie telefoonboek -housewives on fire -amsterdam - 020 4380633 - www.dreadlocks.nl echte dreads bijwerken: -hairpolice, ca 35-40 euro -myrthe/muckymouse - Renske/acoustic3 - www.dreadlocks.nl nepdreads bestellen of laten zetten kan bij aisa/mortischa-amsterdam per post of voor je hele hoofd en dan kun je langskomen. nepdreads kosten per stuk 1 euro en je hele hoofd komt rond de 100-160 euro, of door lievelieze - Groningen, zelf dreads en elastiekjes kopen. dreadwax (knottyboy)kun je bestellen via www.knottyboy.com en goedkoper bij importeur www.dreadlocks.nl |
Ik heb nieuwe elastiekjes in mn dreads! Zo strak hebben ze werkelijk nog nooit gezeten :D En ik heb nog nooit zo duidelijke hokjes boven op mn hoofd gehad..
Straks nog even de ergste losse haren wegwerken :) |
oh, kan Ramble On (Martine) als dreadszetter weggehaald worden?
ik kreeg laatst namelijk een pm van iemand die dreads bij mij wilde terwijl hij in Nijmegen woonde :s en ik heb toch niet zo'n zin om dreads te zetten want het is kutwerk en ik zit nu toch nooit meer in geldproblemen. |
Hoezo is dit topic eigenlijk sticky? Wat heb je aan en je laatste aanwinst gaan altijd veel harder, hier wordt soms dagen niet gereageerd en de meeste dreadstopic posters zijn geen vaste lifestylers? AngelLena ik wil een evaluatietopic :nono:
|
kan ik ook bij de nepdreads erbij
dit doe ik namelijk ook handgemaakte of gewoon inzetten groetjes Renske |
Citaat:
er komt geen evaluatietopic meer, als je iets te melden hebt doe dat maar op meldpunt en mededelingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://img.photobucket.com/albums/v3...m/dreadies.jpg
echt kei mooi.. vraag je er 100 euro voor, om ze te zetten :( (sorry dat ik deze foto er zo in heb gezet, maar de vorige topic was gesloten) waar heb je trouwens die ketting gehaalt :o |
Je dreads worden alleen maar zo mooi als je ze heel goed bijwerkt, ze kunnen nog zo mooi gezet zijn, maar om ze zo te krijgen moet je ze ook echt goed bijwerken.
(Die door haar gezette dreads waren wel erg mooi hoor, daar niet van, maar het ligt dan alsnog aan wat je er zelf mee doet hoe ze eruit komen te zien. :o) |
Citaat:
ik heb nieuwe foto's, maar ze kunnen nog niet op de pc gezet worden :( |
Citaat:
Ben wel benieuwd naar hoe ze er nu uitzien!:) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lelijk, allemaal, alleen aisa kan ze hebben, heeft ze die nog? dan vind ik het tijd worden voor een dreadlose aisa, dat lijkt me hott
|
Citaat:
|
Citaat:
nja, zo gaan liggen dat je zo weinig mogelijk met je hoofd ergens tegenaan komt, dus met je hoofd op je arm ofzo :) het was bij mij maar één nacht dat het een beetje lastig slapen was :) en dank je wel allemaal :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe ze altijd gewoon totaan mn hoofdhuid en voel er ook helemaal niks van. alleen als ik ze heb bijgewerkt door keihard over mn hoofd te raggen heb ik de dag erna rare pijnlijke rode plekken :D
|
Citaat:
Ben jij liesbeth? Dan heb ik je net een beetje aangevallen op Art... |
Citaat:
oja, en nog een paar foto's die ik daarnet heb getracht te maken :D http://www.boomspeed.com/merle/dreadsenhaggis.JPG Dit ben ik met mijn kat :) http://www.boomspeed.com/merle/dreadsschuin.JPG http://www.boomspeed.com/merle/dreadsvanachter.JPG |
ziet er moooi uit
je had ze al best wel lang he? zijn ze al vervilt eigelijk? |
Citaat:
|
tnx
Ik heb ze nu ruim twee jaar en zes er van 4 jaar. Ze zijn niet overal even goed vervilt, maar op de meeste stukken zijn ze keihard :) Ik heb al veel verschillende kleuren elastiekjes gehad en ik vind gekleurd juist wel leuk, ieder zijn eigen mening (y) |
Citaat:
juistem, ik twijfelde ook al zo bij het typen van die naam :o (in mn telefoon staat ie nog wel goed) en ik ben liesbeth ja van de lavaa. (in januari weer in de e week naar de algemene school ? ;) ) |
Citaat:
Ontopic: show us you're dreadiez :) (y) |
Citaat:
|
Om te checken hoe dreads bij een kennisje staan..
http://img.photobucket.com/albums/v7...l/Dsc00994.jpg |
Citaat:
|
Waarom laat je in hemelsnaam iemand anders je elastiekjes inzetten? Dat is gewoon zo simpel. Zonde van je geld.
:bloos: |
Citaat:
en waar moet je anders met het geld heen he ;-) yeah jelmers back and now gone again :P |
Citaat:
--->krullevaar: hoe werk jij ze bij? Mijn elastiekjes worden er GRATIS ingezet, hoera! (y) |
Citaat:
En als er erg veel losse plukken zitten of ze groeien echt vast dan knip ik wat los en doe er even een elastiekje om. Mijn uitgroei is ook vrij lang en los, maar op zich ziet het er nog wel acceptabel uit allemaal ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: oke dan.. ik doe gewoon altijd elastiekje tussen mn tanden en dan met duim en wijsvinger aantrekken vingers erin proppen en eromheen doen.. zo moeilijk is dat toch niet? :rolleyes: |
De elastiekjes er in doen vind ik niet het probleem, maar dreads op mn achterhoofd van elkaar knippen lukt me echt niet zelf!
|
elastiekjes op zich zou ook wel lukken, maar als ik op mn achterhoofd en in mn nek een hele hoop losse haren heb, kan ik zelf niet zien welke haren bij welke dread horen, en dan is het wel makkelijk als iemand anders het doet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's waar... Achterin heb ik er ook altijd liever even hulp bij. Wil toch wel altijd kunnen zien wat ik doe. |
Citaat:
ik trek ze gewoon uitelkaar ik doe ook over zelf elastiekjes ikz al wel meer eens een foto maken want ze zijn nu best ok |
http://img.photobucket.com/albums/v3...wartwitolg.jpg
Mijne groeien aan de achterkant veel sneller dan aan de voorkant :( maar ze worden iig langer, dat is het belangrijkste |
ik ga ze er waarschijnlijk in de kerstvakantie uithalen, althans zo denk ik er nu over.. ik twijfel nog wel alleen ik wil niet dat m'n haar dood gaat haha.. dat is t waarschijnlijk al .. maar ok.. ik vond mezelf dacht ik ook knapper zonder dreads.. :confused:
|
laat dan een voor en na pic zien
kunnen wij ook ff oordelen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |