![]() |
hoe pak ik dit aan?? tekens??
Er is een jongen in mijn klas die ik beswel leuk vind. Ik doe ook best veel met hem voor een grote opdracht en dat is ontzettend gezellig enzo. Hij lacht heel veel en lief naar me enzo, maar of hij mij nou leuk vindt weet ik eigenlijk niet. Want hij is tegen iedereen wel aardig... Ben ff uit het datingcircuit geweest (door relatie met ex dus) en weet nu ff niet meer hoe ik het moet aanpakken... Wat zijn nou de tekens die jongens vaak geven...
Miss stomme saaie topic, maar goed... thanxxx |
Hoofdletters. Svp.
Vraag of hij een keer mee wil naar de bios. Sim-pel. |
Vraag aan hem of hij met jou naar HaPpY MuSiC wil luisteren (y)
|
'uit het dating-circuit' op je 16e :D :confused:
uhm, vraag het hem? |
Citaat:
|
juist, laat hem iets merken, en als je duidelijk antwoord krijgt :) dan heb je een yes
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, ff ontopic. je bent met een grote opdracht met hem bezig dus dan moet het goed lukken om hem bij je thuis te krijgen toch? verwen hem daar goed (drankjes aanbieden en eventueel wat lekkere chips/snoep) en zet gewoon een lekker muziekje op (enya bijvoorbeeld ;)), chill ff lekker en zorg dat je niet lastig gevallen wordt door je familie. ondertussen ff gewoon lekker met hem babbelen en vervolgens kun je twee dingen doen (wat jou maar het makkelijkst lijkt): 1. gewoon tegen hem zeggen 2. french kissing! succes! |
Citaat:
And you might even get lucky straight away:D:D Enjoy |
Schoolfeest afwachten (of een keer als je uit bent). Dan gaan dat soort dingen vaak makkelijker...
|
nr2 is de betere methode, als je het goed aanpakt. iemand die niet goed weet hoe versieren gaat, kan misschien beter nr1 kiezen. dan kun je het tenminste niet zo heel erg verknallen lijkt me...
|
Grote berg pep samen met hem verbruiken ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |