![]() |
Bellen en de PC
Ik heb een aantal vragen...
is het mogelijk om via de PC naar een telefoonnummer te bellen? ik weet wel dat er zo iets is al "Buddycall" ofzo , daarmee kan je van pc naar pc bellen. Maar is het dus ook mogelijk van PC naar Telefoon? en bestaat er een programma , voor je pc, dat als er gebeld wordt op je huistelefoon, en jij kan de telefoon niet horen want jij zit boven op de pc (voorbeeld) dat je dan op de pc ziet dat er gebeld wordt? Zoja hoe heet dat programma dan? er bestaat zoiets als Callwave ofzo, maar adt is alleen voor USA. Alvast bedankt! |
Als je ISDN hebt kan dat met een telenet ISDN adapter..
Verder weet ik het zo niet.. |
Er is wel ergens een site en dan kun je bellen naar een telefoon. Maar volgens mij kun je daarbij niet gebeld worden.
|
vroeger kon het gratis bij www.ritstele.com maar toen moest je daarvoor betalen en ik heb geen idee of die site nu nog bestaat
|
in windows zit standaard een proggie genaamd telefoon kiezer.
je kan daarmee verbinding amken met een telefoon nummer, maar ik heb klabelinternet en heb dus men 56 k modem eruit geflikkerd en ik weet dus niet wat je er allemaal mee kan, maar ik heb zo het vermoeden dat er vast wel proggies zijn die jij kunt gebruiken |
ok effe download.com gecheckt en wat vindt ik:
Phone Plus 5.0 -------------------------------------------------------------------------------- download now Free download 1.35MB Downloads: 75,144 Publisher: Impulse Technology Date added: April 21, 2002 File size: 1.35MB; Clock this download License: Free to try; $22.95 to buy Minimum requirements: Windows 95/98/Me/2000/XP, TAPI-compliant modem Uninstaller included?: Yes Limitations: 30-day trial -------------------------------------------------------------------------------- Description From the developer: "Phone Plus is a telephone dialer/contact manager with optional Caller ID and Speakerphone support. Organize names, numbers, addresses, and other information in multiple phone books, and dial using a standard modem. Auto-redial busy numbers and log incoming or outgoing calls. Caller ID features include Auto-Name-Lookup, Pager and E-mail Notification, Speech Systhesis, and Auto-Hang-Up on unwanted callers. Place and receive calls using the full-featured speakerphone. Handle voice call requests from other programs. Runs as a tray application. Phone Plus is TAPI-compliant and can share your modem with other TAPI programs." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |