![]() |
Hoe noemen jullie elkaar?
Mijn vraag is, Hoe noem jij je vriend/vriendin? Hebben jullie een bijnaam voor elkaar? Zoals "hey suikerklontje" of "hey Schatje" etc?
Ik noem mijn vriendin altijd, Schatje, en jullie? :) |
sugarpoepsiesoepselie
|
Ehm, ik noem mijn vriend gewoon 'Martin' ;) Of lieverd ofzo. Verder niet echt bijnamen.
|
Hij noemt me Truusje/Demi Hunner/liefje/lieverd etc
Ik hem Lassie :o :D /liefje/lieverd etc |
ik hou niet zo van die bijnaampjes, heb liever dat mn vriend me gewoon bij mn voornaam/achternaam noemt. andersom doe ik dat ook.
|
hoer
|
Yo, bizniatch
|
Ach ik en mijn exvriend hadden wel bijnamen voor elkaar...
Noemde hem vrijwel altijd tijger/Hammie (afgeleid van zijn achternaam) Hij mij meestal boefje.. of zijn kleine kotertje:| Blij dat die tijd voorbij is... :| |
Citaat:
|
ik noem hem altijd suikerklontje en hij mij vlierbestaartje <<<<<33333
|
Citaat:
|
Ieieie je hebt ineens mn oude forumnaam die ik misschien terug wou :D
|
Als ik echt heel veel voor je voel zul je me regelmatig 'liefie' horen zeggen. Zeldzaam though :|
Voor de rest is een afkorting van de naam meestal wel automatisme (net als het 'liefie' wat er op 1 of andere on-vrijwillige manier ingebakken zit :p) |
'lief' vooral..
|
Tess/lieverd/lieffie/lekker ding :)
|
ik hem gewoon pascal :P hij mij vaak lief meisje, lekkerding of gewoon jacqueline
|
Meestal gewoon voornaam. Hij noemt me ook wel eens schat en we noemen elkaar soms ook wel lief.
|
euhm, babsie, sweetie ...meer niet.
|
Mijn ex noemde mij mus(je) of zn gekke mus.
Verder gebruik ik het woord schat, maar dat roep ik tegen iedereen. Zeg schatje, hou eens op met zeuren, hey schat, besef je wel dat dat mijn wiet is, die dingen. Eigenlijk gebruik ik dat alleen negatief ^^. In brieven, lief. Mijn lief. Dat vind ik mooi :D. En voor 2 andere exen ben ik babe en honey geweest. Tja en Cat(je), en als ik iets nodig heb van iemand: Lieverd :D. |
Honneponnetje, suikerklontje, honingdropje
|
Tim. En Tine. Mja dat ja. :o
|
|
eigenlijk alleen nog de standaard dingen..
|
Ik gebruik zijn voornaam, of de afkorting van zijn voornaam die zn vrienden en zn ouders gebruiken.
Heb een hekel aan die irritant zoete bijnaampjes. |
Ik noem hem wel eens Theodoor :eek: Hij noemt mij meestal Saar of Sarah.
In brieven wel eens 'lief' inderdaad. |
Als ik erg melig ben dan noem ik hem poeliewoepsie.
En anders lieverd of schat. |
Citaat:
Jacque, Jacque Jacque Chirac :D |
klootzak, eikel, sukkel, lul, miauw, maar dat is m'n vriend nog niet
|
Chriesje!!! mijn allerliefste chriesje, lief schatje, enz. dat chriesje heb ik heeeleemaal zelf bed8 :o en iedereen wordt er gek van:p en ohja poepzak en poepkind
|
Bijnaampjes.. flikker toch op.
Ik schreeuw af en toe wel eens: "Hey kreng, breng me een biertje en pijp me!" |
slet, bitch, kreng
neej eigenlijk heb ik niet echt bijnaampjes die ik gebruik... |
Ik noem hem eigenlijk nooit bij z'n naam :o Hij mij ook niet... Geen idee, hebben we nooit gedaan, en als we het nu wel eens doen, voelt het heel raar :|
Ik noem hem de laatste tijd vaak Poes, en hij mij... Schaaps-bruine-hond-met-krulletjes :| |
Ik gebruik vooral dieren naampjes, noem eender welk dier en ik heb haar zo genoemd. Van 'lief klein beertje' tot 'mijn zacht wit muisje' en 'schattig regenwurmpje' aan toe.
Mijn mission is dan ook telkens nieuwe dieren te zoeken :D Maar in de omgang gewoon onze namen of de afkorting. In sms'e komen de koosnaampjes (bij mij dierennaampjes) naar voren. Zj beperkt zich tot 'schat', 'lieveling', 'engel' etc etc, the usual dus. |
Hij noemt mij altijd meisje/meiske/lieffie .. en ik hem ook lieffie.
En zo nu en dan noem ik hem pokkejokje (ja daar zit een heel verhaal achter) en hij mij lotje-gothje. |
*rilt* Hij noemt mij bij mijn naam of een afkorting daarvan, en ik hem ook. Als hij me serieus schatje zou noemen, zou ik hem waarschijnlijk ongelovig aankijken en een buitengewoon afkeurende blik toezenden. Ik moet er niet aan denken.
|
hij noemt me: Doos en slaapkop:)
Maar goed, hij mag dat |
Citaat:
|
Schatje, lieverd, lekker ding.. Heb nooit echt aparte bijnamen gehad, alleen mijn exvriend noemde me wel eens 'borstelkoppie'' omdat mijn haar als een borstel staat alst net gewassen is..
Mn vakantievriendje en ik noemden elkaar 'sexy' en 'cheeky monkey' |
Citaat:
En idd in brieven etc 'lief'... dat heeft gewoon wat.. |
lief/pop/afkortingen van voornamen/meis
(met exvriendje) maar zo noemen goeie vrienden me ook. dus zoveel betekenis heeft het allemaal niet. schatje&lieverd vind ik zelf niet zo denderend. lieverd is meer voor als je 50bent, en schatje zeg je tegen je breezer-vriendinnetjes. Schatjuhhhhhh! |
Aaaah, jeuk, teiltje, de meeste namen hier.. :eek: (n)
|
'Bosratje' a la Amelie Poulain :D
(niet serieus hoor, we zijn allebei wel van het sarcasme) |
Citaat:
|
Ik geloof dat "Kreng" tot nu toe het meest is voorgekomen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
(Mensen die een sch-klank uitspreken als sk mogen ze wat mij betreft opknopen) |
Citaat:
|
Ik noem hem beertje; en hij mij tijgerrtje :bloos:
hoe ordi :rolleyes: |
daantje (hij is 1,95 :P), lief, (liefste) lieveling, lieverd, (aller) liefste... maar eigenlijk alleen zachtjes tegen elkaar (behalve daantje :p)
|
moppie, snoes, poes, lief, liefje, dat soort dingen. Maar zo noem ik er wel meer, niet iets specifieks voor haar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |