![]() |
wat vind JIJ lekkerder???
hi kids
in een stonede bui (duh) ben ik er met wat mensen achter gekomen dat in onze omgeving, als mensen moeten kiezen tussen wat ze lekkerder vinden van wiet/hasj en nasi/bami alle mensen die voor wiet gaan ook nasi het lekkerst vinden en alle mensen die hasj prefereren bami smakelijker vinden. dus dit wil ik ff nagaan |
bami en nasi (n)
hutspot! (wat een woord eigenlijk??) |
:D , dus niet
|
Helaas. Wiet en bami persoon :D
|
ik prefereer wiet, en ik vind bami het lekkerst.
Maar als ik in combi ga denken, denk ik dat de combi hash + bami me meer aanspreek dan hash + nasi, en bij wiet andersom, wiet + nasi is logischer dan wiet + bami. dus los van elkaar wiet + bami, maar in combi hash + bami... :D |
bami en dan een wiet jointje heb ik gekozen
maar eigenlijk vind ik ze alle 4 wel ok |
Hm, opzich ben ik een beetje een zwevende kiezer als t gaat om hasj en wiet, maar uiteindelijk heb ik denk ik toch liever hasj.. en bami vind ik zowiezo t lekkerst.
|
dat lijkt me duidelijk
|
rot jij ff lekker op he...jezus hoe dloellooss man , ik lust geeen vreten like that!
daag en de groeten |
"ik vink graag dingen aan"
|
Citaat:
|
ik ben toch meer een hasj/nasi mens :confused:
|
ik ben een zwevende kiezer tussen wiet en hash, maar in de combi ga ik toch bij beide voor bami.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm, boeit me echt niet, is allebei goed te snaaien dusse ... ja.. komt vanzelf wel goed.
|
alle 4 (y)
zolang het maar eten is. |
waarom staat wiet en hasj er niet bij dat vind ik het lekkerst :p
screw the bami+nasi :p |
briljant topic...ik ga voor wiet en nasi
|
crap, het klopt niet :(
|
ik vind ze op dat moment alle 4 het lekkerst vrees ik :o
|
Het kan me eigenlijk weinig schelen maar als ik per se moet kiezen ga ik voor wiet en nasi. Maar dan wel met sate en een ei anders is het niet te vreten.
|
Citaat:
|
nasi en wiet :) :D
|
Citaat:
|
Vote for Wiet & bami!
1. Ik heb een aversie tegen nasi -valt van je vork af, voelt onprettig aan in je mond, zodra je uitschiet met de sambal verbrand je palatum levend- 2. Bami slurp je lekker weg met een fles euhm pardon vat wijn. 3. Wiet draait makkelijk, hasj moet je eerst zo verkruimelen e.d. en gemak dient de mens. 4. Omdat bovenstaande argumenten doorslaggevend zijn wat mij betreft. :) *hi |
Citaat:
MENSEN, NASI EN BAMI, EN ALLE ANDERE OOSTERSE GERECHTEN HOORT MEN MET CHOP-STICKS TE ETEN! And don't you forget that! :nono: |
Citaat:
|
rijst eet je met saus. Veel saus. En dan is dat makkelijk te doen.
vandaar dat rijst bij de chinees altijd in van die balletjes met een lichte tomatensaus ertussen is geperst oid, dan is dat makkelijk op te pakken met 'stokkies'. En als je dat niet kan... tsja... leren :P Ik leer het je wel als ik naar de meeting kom :D (neem ik meteen een stel stokken voor je mee om te hebben, ik heb nog wel een paar reserve :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hasj & nasi.
|
Citaat:
|
op mijn werk bij de supermarkt, te vaak van die opwarmmaaltijden, dus ik vind ze allebij ranzig....vers bemaakt vind ik ze allebij wel lekker.
toch prefereer ik wieries.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wiet is wel veel populairder dan hasj zeg
|
bami en hasji
|
hasj en bami (mét pindasaus)
|
Citaat:
|
kut nou heb ik honger
|
sa... overduidelijk wiet en bami..
|
Wiet(jaja het is geluk) & Nasi
Citaat:
|
wiet en bami, natuurlijk.
|
hasj en bamie, zeeker wel
|
Ik ben hierbij bekeerd tot Bami.
|
hasj of wiet maakt me niet uit, bami vind ik lekkerder dan nasi. enzo.
maar dat had ik geloof ik al gezegd. |
Hasj en bami.
Fuck nasi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |