![]() |
My Search
Hey.
Ik heb een probleem met de startpagina Mysearch. Als ik Internet Explorer opent kom ik als startpagina MySearc.cc. Als je dit verandert en dan je computer reboot dan komt MySearch weer terug. Ik heb Msn plus 3 verwijderd en in regedit gezocht maar het is mij volkomen onduidelijk waar dit nou vandaan komt en hoe ik het kan weghalen. Kan iemand mij hiermee helpen? Thx alvast! |
Als je messengerplus hebt, verwijder hem dan en installleer het opnieuw zonder sponsorprogramma.
In iedergeval lees [centraal] spyware & adware door, en gebruik de zoekfunctie. Als je verder problemen met deze mysearch, post dan verder bij [centraal] spyware & adware (deel 2) |
de mysearch malware (want je kan het daar wel toe rekenen vind ik) opent om te beginnen nieuwe executables, kijk dus de actieve programma lijst na, en sluit ze af, en verwijder ze voordat ze opnieuw opstarten.
het zou kunnen dat het zich in explorer.exe genestelt heeft, in dat geval moet je de opstartregels nakijken en de toevoeging achter explorer.exe verwijderen. |
Citaat:
dus laten we met z'n allen verder posten in een topic waar deze problemen horen. Bij voorbaat dank :mad: |
Citaat:
Daarom sluit ik deze topic (deze vraag mag in het spyware&adware topic) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |