![]() |
Bokkerijders
nou vroeg ik me af he, of er mensen zijn die vroeger ook de bokkerijders keken?? kwam op ned. 1, 2 of 3.
ik vond het een geweldige serie, vond t heel jammer toen ie niet meer kwam... ik weet nog steeds het teken van de bokkerijders met je hand :bloos: maar goed, nog meer mensen die dit vroeger keken? zo ja, wat vond je ervan? |
keek het vroeger ook
vond het altijd wel spanned :cool: |
enig idee hoeveel series daar van uitgezonden zijn?
was altijd wel heel spannend, vond t wel :cool: dat ik durfde te kijken (met een kussen voor mn hoofd :) ) |
Jaaaa dat was echt onwijs cool maar ik heb een heleboel gemist :(
|
Idd supervet :cool: Keek het ook, jammergenoeg veel gemist, en jammergenoeg komt het ook niet meer (ook nooit echt herhaald volgens mij).
|
Ik keek dat vroeger ook echt heel vaak. Ik heb jammer genoeg wat delen gemist.
Ik heb wel alle boeken ervan gelezen, die zijn ook erg (y) |
Wij gingen het heel vaak kijken in groep 8 van de basisschool. Oh die goeie ouwe tijd :| Daar zit gewoon het hele vwo tussen :eek:
Ik vond het een hele leuke serie, hoewel ik het nooit thuis gekeken heb. Op school was al genoeg :D |
zijn dr ook boeken van? :cool:
dus ik ben niet de enige die t vroeger keek... ik zou t best nog wel eens willen zien! |
Een vriend van mijn ouders speelde erin :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier de titels van de Bokkerijders-serie:
- Ontsnapt aan de galg (deel 1) - Vurige ruiters (deel 2) - De gesel van het zwarte goud (deel 3) - Het loon van de duivel (deel 4) |
thnx! (y)
maar kennen jullie dat teken van de bokkerijders ook nog? dat je met je hand moet doen. ik heb daar dus vroeger echt wel op zitten oefenen he :) |
Citaat:
Ik weet wel dat ik het inderdaad vroeger ook oefende met mijn hand. :o |
ehh, nou...
je middel- en ringvinger op je duim, en dan je pink en wijsvinger buigen in de vorm van oren beetje duidelijk zo? en dat moet dan leuk lijken met een schaduw erachter :) |
Citaat:
|
haha, :cool:
|
ben je wel eens in de Efteling geweest..?volgens mij hebben ze daar namelijk ook een soort atractie waar de bokkenrijders een rol spelen...Villa Volta geloof ik...
Ik vond het ook altijd zo leuk vroeger...het leukste aan de hele serie vond ik altijd het lied waarmee een aflevering begon. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Dat teken kan je beter niet bij Koerden gebruiken want dan breekt de hel los. De extreem rechtste groep uit Turkije de Grijzen Wolven gebruiken dit teken. |
Citaat:
@ESCO: bedankt voor de tip :) |
Inderdaad een goede en leuke serie, ik keek er ook altijd naar. Alleen leefden de Bokkerijders in Limburg, dus dat iedereen daar zo ABN zoals in Den Haag praatte vond ik een stuk minder - een Limburgs accent had wel gekund. ;)
|
Ik keek het vroeger ook altijd. Vond het echt een erg leuke serie, mooie sfeer, spanning etc :D
Was dat teken van hun niet gewoon het alom bekende 'devilhorns' teken :confused: |
Ik kan me wel herinneren dat we dat zaterdag avond o.i.d. wel eens onder het eten ernaar keken, op een oude zwart-wit t.v. Maar kan me inhoudelijk niet veel van de serie herinneren :D
|
zeker! was heel erg leuk
en dat programma met die 7sprong ook (Y) dat was nog eens spanning |
Citaat:
@ander gelijk: klopt, was volgens mij op zaterdagavond rond etenstijd, of een uur of 7 's avonds, ik miste t nl. nog wel eens... |
Ja, zooo gaaf is dat. :D We hebben nog veel op video staan, maar veel ook niet... Als ze ooit uitkomen op dvd.... :o :cool:
|
Citaat:
denk niet dat het ooit op dvd komt, tenzij iedereen massaal een mail gaat sturen naar ehhh.... geen idee naar wie, maar goed |
oooh ja dat was gaaaaf:cool: ik was vroeger gek van de legende van de bokkenrijders, ik heb ontzettend veel boeken erover gelezen, zo spannend! ik speelde dan ook altijd dat ik zelf een bokkenrijder was, die welliswaar uit het zuid-brabantsche land kwam, maar die wel mooi de leider was hihihi :o maar hoe dat teken ging... al sla je me dood :o
|
Citaat:
|
cool had niet verwacht dat er nog meer mensen de bokkerijders keken.. we hebben de afleveringen heel lang op videoband gehad.. maar nu staat er helaas voetbal :confused: op...
hoop echt dat ze het nog eens gaan uitzenden was echt leuk...! (y) |
Ik kan me nauwelijks meer herinneren hoe het ging, maar nog wel dat ik het leuk vond! :)
|
Citaat:
maar moet je dan gewoon je wijsvinvger en pink krommen? want ik snap dat ' als oren' niet |
Bert Luppes, Joost Prinsen rockten
|
trouwens: bokkerijderssite(y)
|
Citaat:
|
Dat was echt een geweldige serie.. damn, jeugdsentiment.. Dat móet gewoon nog een keer op tv komen..
|
Citaat:
|
Citaat:
oooh nu heb ik 'm;) |
keigaaf programma:D!!!! Ging t altijd bij n vriendje kijken!!!
|
Citaat:
De bokkenrijders waren ook heel tof..mis dat soort series eigenlijk een beetje.. |
Citaat:
thnx voor de site! :cool: edit: :eek: ik zag de foto van de zwarte kapitein en ik herkende m meteen!!! scary! |
een studiegenoot van me heeft die hele serie als xvid :cool:
|
Citaat:
*is jaloers* |
moet je iemand zien te vinden met een campusnet aansluiten bij de universiteit twente, dan heb je ze zo (y)
|
Sweet! Ik ken zoiemand :D
|
:( ik niet
|
nee helaas ik ook niet :p
In groep 7 op de basisschool de hele serie toen gekeken, prachtig vond ik t! Inderdaad ook dat liedje, als je dat hoort moet ik daar echt weer aan denken ;) Vorig jaar via mn zusje aan die leraar gevraagd of hij het nog had, die heeft toen de hele serie voor ons gekopieerd dus die hebben we nu ook op video :cool: Nog niet helemaal gekeken alleen.. Tof ja dat er nog zoveel mensen zijn die het kennen! :P Had ik niet verwacht.. Heb ook een tijd zitten googlen op bokkerijders, en dan vooral op dat liedje. Kzal even kijken of dat ook op die site staat, :) Heeft iemand anders dat nog als mp3? Is toch wel leuk om te hebben (H)! |
ja idd, ik had ook niet verwacht dat zoveel mensen het kende!
ik ken t liedje niet meer, ik moet t eens een x horen |
Citaat:
we kunnen natuurlijk ook met zn allen bijelkaar komen, de een neemt al zijn afleveringen mee, ik de muziek en allemaal het bokkerijder teken maken..jeeh Kidding :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |