![]() |
discussie adoptie
he! wij (lieke en lieke) hebben even een vraagje...we moeten een discussie houden over adoptie en daarom vroegen wij ons af wat jullie van dit onderwerp denken. ben je voor of tegen? en waarom?
iig bedankt! :rolleyes: |
Crosspost.
|
en je post dat op talen?
|
wat maakt het uit? het is een discussie voor engels...help ons liever dan ons af te zeiken!!
|
Dat zal best maar crossposten (zelfde topic op verschillende subfora.. in dit geval school&studie en moderne talen) mag niet. Daarbij kan het wel voor engels zijn maar blijft het niet echt een topic voor moderne talen.
En wat willen jullie precies van ons? Dat we jullie huiswerk doen zodat jullie argumenten voor en tegen hebben. Ga er zelf eens over nadenken. |
dan help je niet. moet je zelf weten...en wij zijn heus niet zo dom om niet eerst zelf na te denken. jij wel zo te zien. om zomaar iets te zeggen terwijl je er verder helemaal niets vanaf weet. we blijven hopen op lieve mensen die ons WEL willen helpen... ;)
|
Ik denk niet dat daar veel kans op is als je zo grof blijft :rolleyes:
|
klinkt voor mij als een maatschappelijk vraagstuk, voor welk vak dat is is voor dit forum nutteloos lijkt me.
PM een forumbaas of het verplaatst kan worden en je zal zien dat mensen veel serieuzer worden. hint: pas ook de openingspost aan en voeg een stelling toe, dan krijg je sneller een discussie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |