![]() |
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Maandag weer 7h Heaven :)
Hebben jullie het ook zo gemist? |
*kostneigingenheb* sorry, dat vind ik echt de naarste creatie ooit... no offence..
|
Zijn t herhalingen?
Waar en hoe laat komen ze weer? Ned 1 om 18.00 ofzo? xs -Juliah- |
Ik vond het een paar jaar terug heel leuk.. laatste keer dat het uitgezonden werd vonnik het wat minder worden.. maar Matt is kjoet! :)
|
Moralisme zuigt. (n)
P.S. Ik heb de titel een beetje aangepast. Is wel zo fijn als in de titel staat waar het over gaat. :) |
Ja? komt het weer! Tof! Leuk programma. Vooral die twee meiden, eh.. hoe heten ze ook al weer, mary en... lachen die twee!
|
toen ik 13 was vond ik het leuk....
en idd ik kots er nu van :p |
wat is het :o
|
Citaat:
|
ik vind het zo'n heerlijke met de hele familie op de bank serie... tenminste dat is bij mij thuis zo......
|
cooooooooooooooooooooool
wanneer hoelaat? zelfde tijd als eerst? info aub! :D |
Citaat:
maar matt is zoó'n snoepie :) ik kijk het toch altijd :D |
Citaat:
dus ik stop ook lekker met kijken :o |
Het is zooooooooo sentimenteel dat het gewoon weer leuk is! :rolleyes:
|
jaaaaah echt wel.ik vond het altijd zo leuk
|
nee..sorry..kvind er geen reet aan..ik kijk nog liefer naar de bold..en dat zegt wat:rolleyes::D:p
|
kvind het ook onwijs cool. mary en lucy en matt (schatje)
jameer dat matt er mee stopt kheb in de gids al vast een stukje gelezen waar het over ging maar dat weet ik niet meer:( maar het kwam op mij over als nieuwe afleveringen kan ook zijn dat ik er gewoon veel heb gemist zonder het te weten:) |
De acteur die Matt speelt, Barry Watson, heeft kanker. De ziekte van Hodgkin. Dat is voornamelijk een van de redenen waarom hij is gestopt met ''7th Heaven.'' :(
Meer informatie daarover is te vinden op: http://www.eonline.com/News/Items/0,1,9986,00.html Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |