![]() |
Creatieve Therapie
wie doet dit?
hoe bevalt het? en is er werk in te vinden later? Ik zit namelijk nog een beetje te twijfelen, maar het lijkt wel heel leuk. Want misschien wil ik later voor Warchild werken in het buitenland, maar ik moet natuurlijk ook wel een beetje brood op de plant kunnen brengen. |
S&S --> Studiekeuze
|
Citaat:
|
volgens mij is er geen studie nodig om brood op een plant te leggen
|
..pardon, ik bedoel brood op de planK.
Ik hoef er natuurlijk niet rijk van te worden, maar rond komen zal wel zo fijn zijn. |
er is vrij weinig werk in te vinden..
Ik ben ook naar open dagen geweest en infromatie opgevraagd een paar jaar geleden. Toen viel het me heel erg op dat het vrij alternatief daar allemaal is. Dat stootte mij een beetje af. Een vriendin van me heeft het ook gedaan en de docenten verwachten dat je het allemaal op hun manier doet. Ze denken erg in klassieke muziek. Doe je dit met andere muziek die jij leuk vindt, keuren ze dat snel af. Dit is natuurlijk wel erg zwart-wit, maar zo heb ik het ervaren en mn vriendin ook. Ik zou eens naar open dagen gaan en daar proberen studenten te spreken! Succes ermee! |
Citaat:
Het bevalt goed (y). Ja er is werk in te vinden. Ik ben nu eerstejaars muziek, als je nog meer wilt weten stel je vragen hier of pm me anders, als je wilt! xx |
ik ga er nu ook weer aan denken, aan creatieve therapie. Twee jaar geleden was ik er helemaal van overtuigd dat DAT mijn studie was en toen opeens (ik weet de reden niet eens meer) wilde ik dat niet meer..
Nu weet ik zelf even niet meer wat ik wil, ik vind problemen van mensen interessant, en wil heel graag iets met theater of muziek doen. Ik wil creatief maar niet te (want zo goed ben ik ook weer niet) en wil ook dingen weten en mensen helpen, maar niet te (want alleen leren is niks voor mij).. En dan is er het probleem dat ik niet weet wat ik wil (muziek of drama) en het liefste zou ik in Zwolle blijven maar dat is al helemaal geen optie gezien ze daar de opleiding niet hebben... :( Wat een gedoe... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |