![]() |
RTL Boulevard
Echt een leuke show.
Vaak wel echt van die nichten humor, maar dat is wel lachen zo nu en dan. |
als ik me erges aan irriteer...
Beau Borsthaar |
jup is leuk om nog ff naar te kijken voordat je gaat slapen, domme onderwerpen en domme humor maar wel lachen :D
|
Blvrd schopt reet!!!
|
die sjit is echt Sow GAY!!
|
best grappig, maar die albert................................................... altijd maar iedereen afzeiken, laat hem eerst eens naar zijn eigen kop kijken. Oh ja bij McCarlo is een namaak rtl boelevard, echt heel grappig.............. :)
|
ik vind het echt zo'n verschrikkelijk programma, een lager niveau is bijna niet denkbaar
|
ach ja, ze denken dat ze grappig zijn.... :rolleyes:
|
Beter dan je zou verwachten, maar het interesseert me verder niet zo.
|
Exact hetzelfde als met die sexshows van Menno Buch; iedereen spreekt er schande van, maar stiekem kijkt half-Nederland wél.
I.i.g. als ik er langszap blijf ik wel hangen. Die Beau ben ik wel gaan waarderen, in de loop der tijd. Ook door zijn columns in de Revu. Hij is wel oké. |
Ik vind het op zich best wel leuk. Ik kan er misschien niet altijd echt om lachen maar er zijn ook veel leuke actuele onderwerpen..die dan gewoon leuk besproken worden vind ik.
Alleen ik ga helemaal met vork mee...zijn borsthaar kan echt niet!! :rolleyes: |
Ach, ik vind het best leuk om af en toe te kijken. En die Albert vind ik helemaal niet zo erg en Beau valt ook wel mee!
|
Beau vinnik wel :cool: , maar die twee nichten tegenover em (Albert en mr. mode, weet z'n naam ff nie) zijn (n) !!!
Zag laatst een aflevering met iemand die voor Beau deed invallen, die was echt VERSCHRIKKELIJK!, het was gewoon de 3 Valse Nichten Boulevard... :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het eigenlijk wel een leuk programma
|
Geweldig voor een regenachtige niet-koele dag.. Hm, eigenlijk kijk ik het nooit. :D Maar het is wel grappig, en inderdaad, het is net zoals met roddelbladen.. iedereen doet er negatief over, maar leest het toch wel 'toevallig' bij de kapper..
|
ik vind het droog.:D
Ze nemen zichzelf niet serieus en je moet het gewoon met een zak jozo zout bekijken. En af en toe is het lekker sarcastisch :D |
Ik vind 't wel een :cool: programma. M'n moeder kijkt er bijna altijd naar en dan kijk ik vaak ff mee. Ik vind de onderwerpen wel grappig :)
|
Citaat:
gingen ze een keer een tijdschrift afkraken omdat het een 'boulevard' blad is *kijkt naar titel* |
kutprogramma,kutmensen,kutzender
|
Citaat:
Beau is een bad ass muther roddeler. Ik vind McCarlo's persiflage ook wel lachen. |
Kvind t wel cool. En Albert Verlinde vink ook grappig.
Maar meestal vink de onderwerpen nie zo boeiend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |