![]() |
recensies van theaterstukken
Voor het vak Nederlands heb ik de opdracht gekregen een theaterstuk te gaan kijken en daarna een opdracht er rond te maken: 2 recensies zoeken en daarop commentaar geven op een manier zodat duidelijk blijkt wat jij van het stuk vond.
Ik heb al wat zitten zoeken op google, maar ik vind nergens een recensie van het stuk dat ik gaan kijken ben. Weet iemand misschien een paar sites ofzo waar je recensies terug kan vinden? |
Welk stuk zoek je?
Je kunt meestal wel wat vinden op de sites van kranten en dagbladen enzo.. (Vaak moet je daar wel een wachtwoord voor aanmaken) |
Ik zoek het stuk 'Walvismuziek' van 'Peter De Graef'
Ik heb eens gekeken op websites van kranten, maar bij de Vlaamse moet je geabonneerd zijn op de krant (of betalen) om erop te raken :s (ik heb wel al eentje gevonden bij 'De Morgen' ) |
http://www.tinck.be/index.cfm/act/show/event/10339
hier een heel klein stukje, heb je mss wel wat aan. |
Citaat:
hier heb ik jammergenoeg niets aan :( het is niet echt een recensie, eerder een korte inhoud en de informatie die gegeven wordt gaat over de Nederlandse actrice (het stuk werd bij mij opgevoerd door De Graef zelf) |
ik heb een paar recensies, maar van andere stukken... wat bedoelen ze met theaterstuk? Mag het dan ook musicals zijn, moderne dans, klassiek ballet, etc.?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |