![]() |
holiday on ice
Ik ben er nu al een aantal keer geweest: het grote ballet te schaats. De show zijn altijd met veel kostuums, licht, actie en dans. Ik vind ze ontzettend goed.
Dit jaar hebben ze de show Hollywood. Citaat:
|
Ik wil dat weleens zien :o
|
Ik zou daar eigenlijk graag willen werken als gastvrouw. Een vriendin van mij heeft dat vorig jaar gedaan. Maar ze weet niet meer hoe d'r zus dat voor d'r geregeld had en ik kon zelf niks vinden over vacatures ed. :(
|
ik heb het eens gezien in Eindhoven, was heel erg leuk, mooie shows (Y)
|
Ga dit jaar waarschijnlijk weer, ben vorig jaar ook geweest. Omdat de pa van mijn vriendin met heel het bedrijf er heen gaat (de mooiste plekken) maar het niks aan vindt mogen wij altijd.
|
Ik ben er weleens heen geweest. Vorig jaar of 2 jaar geleden ofzo denk ik. Ik vond het wel mooi. Ik kan zelf schaatsen als een ...ehm... iets-wat-niet-kan-schaatsen, dus dan is zoiets al vaak een stuk knapper. :)
|
M'n zusje is daar eens geweest, en ze was heel erg onder de indruk. Lijkt mij ook heel leuk om eens zo'n show te zien :cool: .
|
Ik ben daar geloof ik eens geweest in scheveningen.
hadden we de shows van sneeuwitje en de leeuwenkoning gezien. Inmiddels al een tijd geleden. |
Ik ben vorig jaar naar de kerstshow geweest in Zwolle, man man man wat verschrikkelijk kitsch allemaal :o
We hadden een paar interviews met de schaatsers, en achter de schermen is het best cool, die je al die attributen van dichtbij, mooi gemaakt allemaal :) Maarja de show zelf.. je zit daar een beetje tussen de rtl4 65plussers.. maarja als je ervan houdt dan vind je het waarschijnlijk geweldig. Ik vond het vreselijk :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |