![]() |
power plate
kent iemand dit nieuwe toestel?
gebruikt iemand dit? wat denken jullie ervan? zou het effectief werken? www.powerplate.be |
das toch niet nieuw man
staat al jaren in de sportschool :P maar ik vind het een afschuwelijk apparaat ik dacht dat ik dood ging :D |
Daar is idd niks nieuws aan.
Vroeger had je van die trilbanden maar dat bleek slecht voor je te zijn. Waarom is dit ding wel goed dan? Weet iemand dat? Heb overigens veel verschillende meningen gehoord. |
Mja hebben wij op de sportschool. Het is een heel raar gevoel en het ziet er verschrikkelijk debiel uit. Of het werkt, mja niet echt veel van gemerkt maar heb 'm ook maar 2 keer gebruikt.
|
Citaat:
ik warm de spiergroep waar ik mee ga fitnessen op dmv de powerplate, de powerplate geeft elke seconde een zeer snelle trilling aan een bepaalde spiergroep (aantal hertz). daardoor wordt je spier in principe getraint. je bloed verzameld zich naar de spiergroep en is gereed 'getraint' te worden, ik heb zelf nog niet echt verschil gemerkt, ik merk af en toe wel een klein beetje verschil in warme/koude spiergroepen. (maar ik denk niet dat hier veel powerlifters zullen zijn (bb-ers etc).) ze zijn dan warm als ik heb getrilt :p en koud als ik het over heb geslagen. het blijkt wel te werken, bij ons hebben we er 12 staan. verder vrage maar :) |
Bij ons hebben ze er een op de sportschool. Ik gebruik 'm soms na het trainen, maar dan dus meer als massage-achtig iets.
Ik vind 't maar en raar gevoel, en blijf er daarom nooit lang op staan... :s . Maar ik betwijfel of het echt werkt voor de doelen die het op geeft (minder cellulites toch?)... |
ja
|
het helpt iig goed tegen spierpijn komt doordat je een beter doorbloeding krijgt geloof ik
|
Ik vind dat ding echt scary..
Krijg er ook barstende koppijn van :s |
Ik heb 3 jaar bodybuilding gedaan...
En heb verschillende meningen over gehoord, De meeste waren negatief.. Maar sommige vonden het wel effectief. Hangt ervan af wat je doel is :) |
hebben we niets een op de sportschool, ken m wel van make me beautiful maar nog nooit gebruikt.
|
100% gelul
Trillen veroorzaakt geen spiergroei. Hoogstends iets vetverbranding. Wanneer leren ze het nou eens :(:( |
Citaat:
|
Je spieren zullen er niet van groeien, hehe het is cardio.
Voor vetverbranding werkt het wel. Maar wou je er zelf eentje kopen? Volgens mij is een goeie powerplaat aardig duur. |
Dit stond op de site powerplate.nl:
Snelle spieropbouw Tijdens het trainen op de Power Plate wordt vrijwel 100 % van de spiervezels in alle spiergroepen benut. Zowel spierkracht als het uithoudingsvermogen van de spier nemen duidelijk toe. Ze zeggen dus ook niet dat je spieren ervan zullen gaan groeien... |
dit is een zeer goede oefening voor de doorbloeding en massage (y)
|
mijn moeder en ik doen het elke maandag...de powerplate helpt je spieren versterken en je huid strakker maken en in combinatie met andere sporten krijg je der ookk conditie, verder helpt het bij een betere doorstroming van het bloed (dit kan ik zeker merken bij mij me handen zijn een stuk minder koud sinds ik het doe)
ook mijn huid voelt steviger aan en hangt minder (bijv onder je arm enzo) qua conditie merk ik niks maar ja die heb ik ook nooit gehad LOL |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |