![]() |
raar maar waar
laatst was ik echt goed dronken en toen heb ik de helft van mn wimpers uitgetrokken, echt dom achteraf... :( maar wat ik me afvraag groeit dat ook weer aan , weet jij het ? :bloos:
alvast bedankt! |
ja, wimpers groeien volgens mij gewoon aan :)
|
als je ze af knipte juist niet dacht ik :confused:
offtopic : stoer he, dronken zijn :D |
Citaat:
|
oh, het is een hij. hij heeft ze uitgetrokken dus.
|
jaaaaa ,nee dronken zijn is wel geinig op dat moment maar dag erna niet meer( standaard praat), maar is er iemand die zeker weet of het aangroeit ofniet. :s :( :bloos:
|
een paar weken
|
natuurlijk groeit het aan
|
Je verliest regelmatig haartjes, ook wimpers... en die groeien allemaal weer aan. Maak je dus geen zorgen.
|
een vriend van me heeft ze ooit per ongeluk in de fik gestoken, en zlefs dan groeien ze weer aan (y)
maak je dus geen zorgen |
dat lijkt me geen prettig gevoel, je ooglid geeft toch heel erg mee? Het doet al pijn als ik er aan denk
|
Citaat:
|
Ja het duurt alleen wat langer dan wanneer ze er normaal 'uitvallen'.
|
Nee, je moet het je hele leven met dezelfde haartjes doen.
|
sorry, je bent de rest van je leven een alien
|
ja hoor, dat groeit gewoon aan.
|
EEJZ mense bedankt , volgens groeit er al weer wat al is het nog steeds kale boel boven mn oog :rolleyes: maar ik zie wat op komen ...ennuh idd je ooglid trekt wel mee als je aan je wimpers trekt maar ik heb waarschijnlijk goed doorgescheurd.. eigenlijk best rare gedachte :eek: :s
|
Hoe dronken kun je zijn dat je je eigen wimpers gaat uittrekken?
Maar goed, ze zullen terugkomen. Als je het echter maar vaak genoeg doet dan niet meer (een tante van mij deed dit als zenuwtrekje met als gevolg dat ze op en gegeven moment niet meer terugkwamen). |
Citaat:
en dat offtopic: lol :D |
alcohol is geen excuus! :nono:
|
haha weird...hoe kom je daar nu bij!
ze groeien idd aan....zoals overal (helaas :P) ben benieuwd welke haren je er de volgende keer uittrekt.... :evil: |
sorry moet best wel beetje lache om deze actie :D
En zoals al eerder gezegd, ze groeien vast wel weer aan |
Hehe, grappige actie, but don't worry, het groeit wel weer aan! ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |