![]() |
Six feet under
In het Film, TV en radio worden er steeds topics geopend over deze tv serie, waardoor ik nog wel eens in de war raak, denkend dat ik op het andere forum zit, en het gaat over de trage death metal band die dezelfde naam draagt.
Vandaar ook een topic voor deze band. Wat vind men? Wat mij betrefd, lekker lomp en log spul, soms zit je wel te hopen op iets snellers (maar dan zet je gewoon cannibal corpse op) maar over het algemeen uiterst vermakelijk. |
Erg gave band. Vind wel prettig dat het niet zo erg lomp is als een Cryptopsy, kan dat wat loggere en trage erg waarderen. (y)
|
Vette band, maar het mag van mij mogen ze ook wel wat meer tempo in de muziek gooien, ik vind graveyard classics zeer vet, vooral TNT van ac/dc is heerschend, doet me denken aan wacken paar jaar geleden :cool:
|
Vermakelijk maar niet briljant. Als ik in een bui ben voor lompe, logge en trage death gaat het er uiterst prima in. Maar een echte favoriet zullen ze nooit worden.
Daar ist over het algemeen ook wat te traag voor. |
En ik vind ze gewoon echt vet :D
|
gvd zeg, kutpop-upflashkutreclame
maar eeh jij moet je mond houden, jij weet er niks van |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik vind het klote. Saaie rotzooi.
Hoewel het live best te doen was. |
Live vele malen beter dan op de cd
|
Anal Cunt vind Chris Barnes een gay.
Ik hou van Anal Cunt , En Seth Putnam is mijn Messias 2 nummers van gehoord, heb niet echt een mening, maar uit geloofs overtuiging vind ik t niks |
Citaat:
|
Geef mij maar Massacra
|
Citaat:
|
hihi
|
humooor de gextuuuuh
|
SFU de sleggtsstuuhh
|
chris barnes is een gare hippie, verder boeit deze band mij niet echt, paar nummertjes oké. that's it
|
Six Feet Under is echt een goede band.. dus niet mekkeren...
|
serie is gaaf, ik wil m op dvd
|
Citaat:
|
Gaat wel.
|
Citaat:
De muziek gaat trouwens vrij snel vervelen, na een keer een cd heb ik er wel weer even genoeg van |
doe mij dying fetus maar
|
Citaat:
Lekker ontopic. :o |
Citaat:
|
Alles wat ze na maximum violence hebben uitgebracht is bagger, de rest heerst
|
Citaat:
|
zo nu hebben de echte stoere jongens gesproken, kan dr eindelijk een slotje op dit topic
|
D'r heeft maar een ongelovelijk stoere kerel gesproken, die poser quote mij alleen maar.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Niks heers, deathpop is het. Maar goed, iedereen zijn pop.
|
Citaat:
Maar discodansen in de pit was wel gaaf :cool: |
Mwoah wel ok band, beetje overschat. Na paar nummertjes heb je et allemaal wel weer gehoord.. alhoewel Haunted wel een gave plaat is verder!
Maar der is vele betere (oldschool) midtempo DM: Obituary, Torture Killer, Master, Funerus, Bolt Thrower, Massacre, Cancer, Jungle Rot, Asphyx etcetc. En voor een kopie band van SFU: Lowbrow. |
klopt vork
en anders doe maar de zweedse six feet under, haha |
Citaat:
Stakker. |
opwindend heurr
|
Citaat:
|
Fuck off loser
|
Citaat:
|
hahaha
|
Achterlijke boerenpummel, wat lach je nou?
|
Gaaf topic heb ik gemaakt :cool: (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |