![]() |
Weet iemand waarom Raoul Heertje al 3dagen zwijgend aan tafel zit bij Barend & v Dorp
:confused:
Is dit uit protest dat hij als cabaretier tegenwoordig nix meer kan en mag zeggen, komt hij gewoon niet aan de beurt, of is er een heel andere reden? Iemand? |
LOL, dat vroeg ik mij ook af :) , hij zit al 3 dagen achter elkaar nootjes te eten daar aan tafel..
|
misschien is ie ingehuurd als 'top secret undercover bodygard' :cool: je weet ut maar nooit met al die aanslagen :o
-de postbode- |
vanavond is ie weer te gast :confused: wat doet die pik toch? :p
|
Volgens mij is 't een statement. Of hij zit gewoon op een originele manier te jennen ;)
|
ik had erges gelezen was raoul heertje week, en dan gaat ie iets van 5 boeken in 5 dagen uitbrengen, heeft daar iets mee te maken denk ik, volges mij krijg je vrijdag het antwoord wel :D
|
Citaat:
|
Heb er over gehoord, ja.
*benieuwd* *gaat vanavond kijken* |
lol ik dacht al dat ik gek was geworden :o :o :o
vanavond zei ie weer geen moer, alleen ff zn boek promoten in het begin, en verder totaal niks :D en aan het eind, de promo voor morgen: Te gast: Raoul Heertje :D |
volgens mij maakte hij bij 'dit was het nieuws' een opmerking (wat hij wel vaker doet overigens) dat hij "er nix over gaat zeggen", en volgens mij had het toen betrekking tot politiek en de LPF.
zal dus idd wel een statement zijn zag gister Raoul trouwens snachts in de paradiso in Amsterdam.. als ik nou barend&vandorp had gekeken had ik iets zinnigs kunnen zeggen tegen 'm.. |
Citaat:
|
mjah ff niet vergeten dit was het nieuws te kijken, vorige week helft gemist
|
't Schijnt inderdaad een statement te zijn, als protest tegen de moord op Fortuyn.
Overigens komt al die plotse Fortuyn-sympathie me ongelovelijk de strot uit. Walgelijk is het. Ineens was/is iedereen z'n beste vrind. Evengoed wil 't natuurlijk niet zo zijn dat 't per definitie ook zo 't geval is bij de beste heer Heertje. |
Citaat:
damn.. had ik dus gewoon moeten gaan vragen gewoon.. |
Geweldige actie. :)
Heb 't zelf niet gezien, maar de volgende uitspraken doen kokend borrelende vlindertjes ontstaan ergens zo in mijn buik: "hij zit daar maar aan tafel borrelnootjes te eten" "en de volgende keer te gast: Raoul Heertje!!" :D :D (plus niet vergeten: vanavond 22.15 dit was het nieuws) |
Volgens mij is het idd niet uit sympathie met Fortuyn, maar als protest tegen het feit dat geen cabretier z'n bek meer open durft te trekken...
|
We zullen het vanavond gaan horen, met het grote Heertje-interview :o :p
|
Niks 'Fortuyn-statement' of 'vrijheid van meningsuiting', gewoon een commerciele truuc. Check z'n uitgever maar, Vassallucci.
|
Raoul Heertje is gaaaaaf! :D Ga vanavond zeker kijken! (y)
|
'morgen het grote Raoul Heertje interview'
:D hehe :D lol :D |
hij zit er om meer mesen te laten kijk of hij nu wél wat gaat zeggen vandaag, als hij dit nog een weeke volhoudt gaan de kijkcijfers verdubbellen!!
|
vandaag schitterde hij door afwezigheid :p, krijgt ie nog meer aandacht, alhoewel hij bij dit was het nieuws wel ziek klonk, maar normaal zegt b of vd daar dan wat over
Het was trouwens omdat er deze week van hem elke dag een boek uitkwam, en op deze manier kon hij daar goed reclame voor maken. Tja, rtl 4 blijft een commerciele zender natuurlijk... |
Citaat:
Beetje wazige actie. |
Citaat:
mjah maandag maar weer kijken ofzo :p |
hijs ook erg schor :p (dit was het nieuws)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |