![]() |
Minder kleur dan je denkt.
Terwijl de regen het ritme roffelt
en ik zachtjes zing op het refrein, schilder ik met al mijn kleuren ruisend water als een gordijn. En als de verf is weggespoeld kruip ik verlangend terug naar jou. "Wist jij dat?" mompel ik verbaasd, "Water is helemaal niet blauw." |
wow.. vind m heel lief en mooi! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
schilder ik met al mijn kleuren ruizend water als een gordijn. Dat vind ik beter klinken... :) Ik vind het eerste deel mooier dan het tweede. Maar het idee is erg leuk vind ik. |
mooi die laatste zinnetjes
alleen ze uhm passen nog niet helemaal als je iets omdraait ofzo en laatst had ik trouwens wel blauw water :) leuk hoor.. maar die vis?! |
Dank voor de reacties. :)
Hm ja vond zelf dat 't ook nog niet zo geweldig liep.. en heb dus wat veranderd, is dit beter? (Bedankt Goede Fee :D) |
Ik vind 'm lief.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, leuk, lief, mooi, etc :)
een ding, het is ruiZend ipv ruiSend (dacht ik) |
Citaat:
|
Lief gedichtje :)
|
Wauw. Dit is een van de beste die ik tot nog toe van je heb gelezen. Zeker met die aanpassing, leuk ritme, lief geschreven, leuk leesbare vorm... En de woorden, die absurditeit, de dingen die je tussen de regels vindt.
Al hort het hier en daar toch net een beetje :) Maar laat het zo en lees het over een tijd opnieuw en soms zie je dan plots waar geschaafd kan worden zodat ie perfect is. |
:cool: ontzettend gaaf!
|
Wauw. Bedankt allemaal!
Het is inderdaad ruisend, daar twijfelde ik zelf ook even over, maar ja, spellingscontrole hè. ;) Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |