![]() |
*als een vriend.....*
super bezitterig is....
ik had/heb een geode vriend,alleen ik wil nix met hem nu is hij super bezitterig...hij jaart jongens bij me weg als ik een jongen leuk vind,nu heb ik het tege hem gezegt (dat ie niet zo bezitterig moet zijn) en nu is ie boos en wil nix meer met me te maken hebbe,maar ik wil vrienden blijven.... wat moet ik nu doen???? alvast bedankt voor jullie advies... |
Als jij niet gewoon je gang kan gaan? Wat voor vriend is het dan?! Wat hij doet is dom en ik vind het goed dat je het hem hebt gezegd!
|
ja maar ben wel een goed vriend kwijt...
|
Als het echt een goede vriend is, dan komt het wel weer goed hoor
kus |
ik snap echt precies wat je bedoelt, ik heb hetzelfde, ja hij jaagt ze dan niet weg, maar reageerd wel zo dat ik er mee zit.(ik weet niet of het bewust is) En idd ik weet dat als ik er iets van zou zeggen hij kwaad zou worden (hij is heel koppig en zet niet graag zijn trots opzij), maar dit is gewoon echt belemmerend, kan voor mijn gevoel niet meer doen wat ik wil.....
|
Waarschijnlijk voelt hij toch meer voor je dan gewoon vriendschap! Je moet hem duidelijk maken dat jij dit niet voor hem voelt en dat je liever niet hebt dat ie bezitterig doet (dat heb je dus al gedaan http://forum.scholieren.com/wink.gif).
Als hij dan zo reageert, dan weet ik niet of je er echt iets aan hebt als vriend. Want waarschijnlijk kan hij dan gewoon zijn gevoelsn niet aan de kant zetten. Daar zou je op moeten wachten! Want je zegt zelf al dat je hem als vriend niet kwijt wilt... Het is voor hem makkelijker om je een tijdje niet te zien, zodat ie je uit zijn hoofd kan krijgen. En zodra zijn "andere" gevoel voor jou weg is, kan die weer de vriendschap opbouwen, want dit gaat moeilijk als er ook liefde in het spel is... Succes! |
Citaat:
helemaal mee eens |
als het alleen een goede vriend is, is dat wat vreemd gedrag ja! verdacht zelfs..
|
Citaat:
maar goed erg bedankt voor jullie reacties en adviezen,meer adviezen zijn altijd welkom hoor!!!! dikke zoenen Janet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |