![]() |
[GEZ] Computer
Hoi, ik ga binnenkort op kamers en wil daar een computer hebben waarmee ik kan tekstverwerken, internetten enzo. XP moet er ook op kunnen draaien.
Dus vanaf ongeveer het volgende: 1 GHz cpu 256 mb ram 20 GByte HD. ... ... Het mag uiteraard ook beter, zolang de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is. Met of zonder monitor. Oja,...graag in provincie Groningen of in het noorden van Drenthe. |
www.tweakers.net --> Vraag en Aanbod.
|
Weet niet wat je budget is..
Maar kijk anders eens op www.dell.nl zijn perfect voor het werk wat jij wil doen :) |
Ik zit ook te kijken op sites zoals tweakers en marktplaats, maarja dit subforum is er ook niet voor niets :).
En dell is idd niet echt duur, maar voor dat geld kan ik in het algemeen vaak wel een betere tweedehandse krijgen, of zelf onderdelen kopen en hem zelf in elkaar zetten. Als iemand toevallig ergens cpu, moederbord, viedeokaart, ram enzo, over heeft door een upgrade mag je me dat ook laten weten. En mn budget: zo klein mogelijk :p Kijk, als ik wil internetten, tekstverwerken..., hoef ik in principe niet meer dan een 1 GHz cpu enzo te hebben. Als ik nu voor een super koopje een 2,4 GHz Celeron krijg (zoals die in de goodkoopste Dell zit) vind ik dat leuk. Maar als de prijs/kwaliteit ongeveer gelijk is, ga ik voor het goedkoopste. Ik zit thuis met alle plezier achter een duron 800, met 256 mb ram. |
ik heb net in een computerzaak genaamd "cybergate" een computer gekocht voor 235 euro.
dit zijn de specs DFI AD73 Pro Socket A moederbord KT400 AMD XP1800+ processor 256MB DDR Geheugen ATI 8500 VGA kaart 64 mb 80gb harddisk (nieuw) CD-Rom speler 100mb netwerkkaart 350 watt voeding (nieuw) Meerprijs windows XP 85,- Windows ME 15,- en een half jaar garantie. je moet dus nog wel een scherm erbij kopen toetsenbord en weet ik veel wat allemaal nog meer het is zo goedkoop omdat het een tweede hands computer is die werd gebruikt in de nabijgelegen cybergate gamecafe het zit in Tilburg erg dicht bij het station de website is www.cybergate.nl klik voor system |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |