![]() |
liedje raden en dan mag jij !
liedje raden aan het stukje songtekst van persoon boven je.. en dan zelf stukje songtekst schrijven :D
I was the one that made you happy I was the one that eased the pain But I'm the reason that you're crying now My own tears scattered by the rain |
dat liedje is van orfeo. http://www.orfeo.nl/
|
uhm.. nee :confused:
|
Volgens mij is het Prostitute Disfigurement met Rotting away is better than being gay.
|
Anouk - Sacrifice (toch :confused: ?)
Someday you'll see and you will believe me I'm the one who will set you free so open your eyes and rid this world of insanity from the vanity |
:):):):):) http://www.myhomeplanet.nl/Beautiful1.html ik zit op korfbal :):):):):)
|
Hij
Hoe moet je dat verklaren Wat het nou eigenlijk is Is hij wel te vertrouwen Is hij wel lief Wil hij met je trouwen En kinderen krijgen Of gebruikt hij je alleen Om je later weer in de steek te laten Gemaakt door Jijntje ohhhhh :( |
MS overal
Overal in huis Zal ik het zien gaan Thuis ben ik nooit meer alleen Hij kan er niet vandaan Elke keer als ik mijn fiets pak En ik dan naar school ga Zal ik een rare fiets zien staan En denk ik er weer over na Mijn leven is veranderd Aan herrinerd word ik er steeds weer Ik ben bang voor wat komen gaat En dat doet me zeer Ik laat aan niemand blijken Wat het met me doet Wat voor mijn vader is het veel erger Hij is degene die er mee rondlopen moet TOCH? Gemaakt door Scorpion oooh my :( |
Voor Decipher809 en Lone Star
Ik had zo graag met jullie willen praten, Maar ook dit moet ik los gaan laten. Een computer is een gevaarlijk ding, Iemand die kwaad wil, is er zo in. Voorzichtigheid is de leus, Dus hebben we geen andere keus. Maar we zijn niet echt alleen, We hebben een hartsvriendin om ons heen. Daar kunnen we alles tegen zeggen, Die hoeven we niets uit te leggen. Dat brengt een beetje rust van binnen, Als je niet meer weet, wat te beginnen. Gedichten lezen, het is even wennen, Zo leren we elkaar toch een beetje kennen. Ik zal jullie nooit ontmoeten Ik zal jullie nooit zien. Toch kunnen we vrienden zijn, Maar dan anoniem. Gemaakt door J.M. OMFG :( |
Citaat:
dat liedje is geschreven door orfeo en orfeo is cool. zij heeft hem ooit zien optreden en heeft toen dat liedje gejat, maar hij treed er nog steeds mee op. |
who cares
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |