![]() |
Joodse man doodgeschoten in Antwerpen
Ik ben zeer teleurgesteld in dit forum! Normaliter komt er elke gebeurtenis ter sprake. Dit keer, nochtans een nieuwstopper, heeft niemand er een forum over geopend. Daarom dat ik dit doe, aangezien ik denk dat het belangrijk dat zo'n incident besproken wordt. Een joodse man werd op de nacht van woensdag op donderdag doodgeschoten. Wel is het nog niet duidelijk of het om een anti-semitische daad gaat. Maar stel je voor: wat als het wel degelijk een antisemiet was? Wat voor gevolgen zou dit dan kunnen hebben? Dan is er - volgens mij - geen stoppen meer aan. Hetgeen betekent dat alle joden in Antwerpen elk moment gevaar lopen!
|
Ik had t onder "tiswah" gezet, aangezien het motief (nog) niet bekend was.
Zullen we dat eerst afwachten? |
Waar gaan we met zijn allen toch naar toe in dit land?
|
Waarschijnlijk gewoon weer een liquidatie in het ondergrondse diamentencircuit in Antwerpen, niks antisemitisme :o
|
Het is Antwerpen. Antwerpen ligt in België. De meeste forummers hier zijn Nederlanders. En daar treedt de volgende wet in werking: hoe langer de afstand, hoe geringer de (gevoelsmatige) nieuwswaarde.
En bovendien: hier in Nederland is recentelijke een islamkritische cineast afgeslacht, en worden nu moskeeën, kerken en islamitische scholen in de fik gestoken. Kun je het ons dan heel kwalijk nemen dat wij voor één dode man in Antwerpen even ietsje minder belangstelling hebben? Zeer teleurgesteld in dit forum, hij is fijn :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf? :|
|
Citaat:
|
"Nederlandse toestanden" wilde die Duitser niet in Duitsland ;)
(misschien moet ie eens voor de grap naar Maagdenburg gaan :o ) |
Een Joodse kerel wordt niet zomaar doodgeschoten...
Hij zal wel wat hebben gedaan wat niet helemaal goed was. Lazlow |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom altijd dat gelijk over anti-semitisme? Het zijn slechts joden. :o
Als ik een Chinees afknal gaat men toch ook niet gelijk lopen zeiken over Chinezenhaat? Ik heb bijna de neiging om een "Hitler is gedemoniseerd" te gaan spammen. :rolleyes: |
Citaat:
Wellicht dat het deze keer om een afrekening ging, wie weet. Alle mogelijkheden staan nog open. |
Citaat:
Martine Sandifort over 'Der Untergang': Dat lijkt me toch echt erg.. Die man heeft z'n hele levenswerk in elkaar zien storten. Erik van Muiswinkel: Ja, zielige Hitler... Hij is na de oorlog ook enorm gedemoniseerd. |
Ik hoorde laatst over een postbode die vermoord werd. Ik denk dat we nu erg moeten oppassen voor een golf van postbodeshaat die ons mooie landje voorgoed in chaos zal storten en vernietigen in één grote brandende inferno.
|
Citaat:
|
Lach er maar om.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis ook schandalig dat nog niemand over die doodgebeten teckel in Schevingen heeft bericht:p
|
neh, nu is het toevallig een jood.
maar om nu bij elke moord te gaan kijken naar de godsdienst van de persoon... lijkt me niet de manier |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Who cares? Eerste komma wel.. Punt blijft. Zo beter? Zeikerd.
|
Citaat:
|
Wel overzichtelijker. Anders worden de zinnen te lang.
|
Citaat:
moet zijn: niet eens. |
Citaat:
|
*leest bovenstaande discussie*
*loopt naar muur* *bonkt hoofd ertegen* *pakt kussen* *bijt erin* |
Citaat:
gebruik je als je spreekt. Schrijftaal gebruik je als je schrijft. Dus. |
dus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen we dit gezever bewaren tot aanstaande 13 december bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal?
|
Citaat:
Hoe verklaar je bijvoorbeeld dat honderdduizenden mensen 'groter als' zeggen of 'net zo groot als mij' en dat consequent blijven doen, ook al wordenz e keer op keer gecorrigeerd? Dat zijn geen foutjes, dat is domheid. |
Citaat:
|
Nee, maar dan hoef jij het nog niet nog oninteressanter te maken :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |