![]() |
ik heb leuke jongen ontmoet maarr heb vriend...
ik heb gisteravond hele leuke en mooie jongen ontmoet hij vind me ook leuk we hebben onze 06 aan elkaar gegeven maar hij weet niet dat ik vriend heb...maarrr mijn vriend is laatste tijd saaier hij blijf maar werken werken (hij werkt in t leger)maar hij mag niet weg van kazerne nou...zie ik hem bijna niet meer maar hij houdt nog heel veel van me...hij gaat volgend jaar half jaar in kosovo...wat moet ik doen???
|
Op dieet gaan.
|
ligt eraan wat je voor je vriend nog voelt. Dat hij veel weg is is wel minder, maar als hij jou nog echt leuk vindt en jij hem, dan moet je gewoon eerlijk zijn tegen die andere jongen. ik vind dat je zowieso moet zeggen dat je een vriend hebt.
|
Citaat:
|
beetje oneerlijk van je als je hem dumpt omdat hij veel weg is voor zijn baan, dan heb je imho niet echt begrepen wat een relatie inhoud, ik weet niet hoe lang jullie een relatie hadden hebben, maar ga es bij jezelf na of het opgeven van die relatie waarin je zekerheid hebt het waard is om te gaan voor iemand die je nauwelijks kent en dus niet weet wat je er van moet verwachten.
|
Idd. Het feit dat hij naar Kosovo gaat moet niets uitmaken. Als je gek op hem bent blijft dat. Dan moet je maar een halfjaartje droogstaan en als je dat niet aankunt ben je de relatie eigenlijk niet waard. Als je nú al zit te twijfelen... http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif
|
ik denk dat je niet genoeg van je vriend houdt
anders zou je er ook niet over twijfelen.. ik zou t dus uitmaken.. |
Een beetje laag om je vriend dan in de steek te laten.
Maar ja, als je gewoon niet genoeg van em houdt en de eerste beste kerel die wat vriendelijk doet, je nu al doet twijfelen en dan nog als argument gebruikt dat je vriend opeens saaier wordt, moet je hem maar dumpen...je bent dan duidelijk nog niet klaar voor een relatie....hoe het dus maar bij vakantie vriendjes enzo...je bent niet verplicht bij je vriend te blijven. [Dit bericht is aangepast door Jeronimo (30-03-2002).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
of je gaat vreemdgaan, dat sux
of je gaat goed nadenken, en maakt een keuze tussen een van die 2 of je dumpt ze allebei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat je eerlijk moet zijn, tegenover jezelf, je vriend en die derde jongen. Dat je twijfelt, zegt al genoeg, dus maak het maar uit, je moet niet bij hem blijven omdat HIJ van JOU houdt. Als je bij hem zou blijven moet dat zijn omdat jij OOK van HEM houdt... Verder moet je tegen die derde jongen wel zeggen dat je een vriend hebt. Zodat hij er rekenening mee kan houden dat je relatie net gestopt is (of in dit geval nog bezig is). En omdat ie het recht heeft om het te weten als jij met hem verder wilt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ff ontopic, ik denk dat je ff moet gaan nadenken over hij hoeveel hij voor je betekend. Als je er al overna zit te denken om het uit te maken, omdat je ff een leuke jongen tegenkomt, zit er, denk ik, iets niet helemaal goed. Ook al is hij veel weg, dan nog zou je bij hem blijven omdat je zoveel van hem houdt. En als dat niet meer zo is, hoef je geen excuus te verzinnen (ik zeg niet da t het dat is), want je bent niet verplicht om bij hem te blijven...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lastig he nederlands |
Citaat:
Nog iemand die zich er aan ergert!!! Goed zo!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ga met de jongen voor wie je de meeste gevoelens hebt en laat die ander zitten of bewaar hem als een "goede" vriend
Nog veel succes ermee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |