![]() |
Hitler: Rise of Evil...
Hitler: Rise of Evil (2003)
Een biografie van de gruwelijke kunstenaar ooit: Adolf Hitler. Deze documentaire over het leven van Hitler begint als hij acht jaar oud is. Wanneer zijn moeder overlijdt aan borstkanker vertrekt Hitler naar Duitsland om kunstenaar te worden. Maar de enige echte kunst waar Hitler beroemd om zal worden is de manipulatie van het Duitse volk. Aan het hoofd van de NSDAP word Hitler Der Führer. Hij sticht Das Dritte Reich en ontketend de Tweede Wereldoorlog. De grootste oorlog uit de geschiedenis van de mens, en de grootste creatie uit het leven van Hitler. http://www.cdrama.com.sg/images/product/dvd/11526.jpg ''The only thing necessary for evil to flourish is for good men to do nothing." - Edmund Burke Cast Robert Carlyle .... Adolf Hitler Stockard Channing .... Klara Hitler Jena Malone .... Geli Raubal Julianna Margulies .... Helene Hanfstaengl Matthew Modine .... Fritz Gerlich Liev Schreiber .... Ernst Hanfstaengl Peter Stormare .... Ernst Röhm Friedrich von Thun .... General Erich von Ludendorff Peter O'Toole .... President Paul von Hindenburg Zoe Telford .... Eva Braun Terence Harvey .... Gustav Von Kahr Justin Salinger .... Dr. Josef Goebbels Chris Larkin .... Hermann Goering James Babson .... Rudolf Hess Patricia Netzer .... Sophie Gerlich |
Slappe Hollywood-kutfilm volgepropt met leugens (n)
Je kunt beter gewoon Der untergang zien. |
Ik denk inderdaad dat op dit moment niet zoveel mensen er echt van onder de indruk zullen zijn; als je toch een 'oorlogsfilm' wilt kijken, ga je naar Der Untergang. Want zeg nou zelf; een engelse of een duitse Hitler? ;)
|
Bovendien wordt Hitler als WO1 soldaat afgestempeld als dierenbeul terwijl elke frontkameraad wist dat hij een dierenvriend van het eerste uur was (n)
|
Ik vond het een goede film.
Heel boeiend. |
Mij staat een Engels-sprekende Hitler niet zo aan. Ben echter wel benieuwd naar de film. Maar eerst Der Untergang maar eens zien.
|
Hitler Rise of Evil en Der untergang pakken beiden een ander aspect van Hitlers leven. Rise of Evil is tot de 2e wereldoorlog. Der Untergang is laatste 2 weken. Vergelijking is dus ook onmogelijk.
|
Citaat:
|
Vond Rise of Evil wel mooie film. Beetje opgedikt maar vond het wel interessant om te zien.
Der Untergang moet ik ook maar eens bekijkeen! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem nog thuisliggen. Ik zal hem eens kijken.
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je het Topunt van zielig wilt zien in Hitler films is het toch wel die met
Rutger houwer weet alleen niet meer goe de film heet maybe weet iemand het gaat dus over een complot in het derde rijk tegen hitler alleen het is 1960 en duitsland heeft de oorlog gewonnen en hitler wil een genootschap sluiten met JFK zodat amerika bondgenoot wordt zodat duitsland de oorlog tegen rusland ken winnen Wie kent die film :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet ik vond het wel een vermakelijke film. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |