![]() |
Hoelang doe je over 't roken van een joint
Uhm, ja zie bovenstaande topic-titel. Ik ben net 40 minuten bezig geweest om 1 hasjjoint en een wietkoint te draaien en te roken. Als je op jaarbasis gaat rekenen hoelang je dan in totaal een joint in je muil hebtr... Best shockerend bij nader inzien :o
'i certainly have a life' :confused: |
ik zal eens kijken
|
En?? --> 12 min later...
|
JA, met draaien erbij ben ik wel een jaar bezig...
Alleen roken...hmm, ik paf dat ding meestal snel kort...Dussuh paar minuutjes (minuut of 10?) (of het kan ook langer zijn, maar dan ben ik de tijd totaal kwijt lol). |
ik neem graag de tijd,
met draaien erbij denk ik zo'n 20 a 30 minuten. |
ik begon met draaien om 23:00 :p
hij was klaar om 23:04 en op om 23:20 moonlight, 2 personen, precies 1 simpsons aflevering |
leuk, ik ga t ook maar ns bijhouden nu
|
klaar
|
ignorance is bliss ! :p
|
Draaien duurt meestal 5 minuten en oproken een kwartiertje ongeveer maar ik zal er eens op letten :P.
|
Citaat:
|
depends met hoeveel man ;)
In mijn eentje kan ik daar wel lekker een kwartiertje, twintig minuutjes mee bezig zijn. Met meer man staan we 10 minuten buiten oid en dan gaan we weer lannen :D |
ehm ik zal eens even kijken
|
hm voorspelt niet veel goeds als ik al 12 min bezig ben met draaien ind deze toestand
|
LOL...
en ik vond wammus' 5 minuten al lang :D |
5 minuten maximaal. Ik paf die dingen evensnel als peuken
|
ah druk nu het stompje uit
ben nu wel totaal van de kaart |
Citaat:
|
neuh, maar type is gewoon al die speeddraaiers gewend van de LBL-crew :P
|
een wietjoint draai ik binnen 5 minuten alleen een hashjoint kan een stuk langer duren als het kruimelen niet zo snel gaat, over het roken doe ik ongeveer 15 minuten in mijn eentje
|
Mwa het kan vast wel sneller maar meestal word ie dan een stuk minder mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ik ben speeddraaien 2k6,5 gewend... en dan chill opsmoken ;) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een grinder dus het draaien gaat erg snel bij mij. over het algemeen maximaal 2 minuutjes dus t is goed te doen. oproken varieerd. als ik hem iun mn eentje rook gooi ik meestal wat meer peuk bij de tip zodat ik de wiet eerder op heb en dan de kou weer uit kan. minuutje of 5/8 ofzo doe ik er dan over
|
ik draai vrij dunne joints als het kan en die zijn wel binnen een paar minuten op. Als ik in m'n eentje rook doe ik er rustig een half uur over...
|
Citaat:
|
Citaat:
never mind mate ;) |
ligt eraan in welke situatie en hoeveel tijd ik heb.
Meestal neem ik lekker de tijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben meestal binne 5 min klaar met draaien. roken ligt eraan. wiet gaat bij mij net zo snel op als een peuk (zo'n 5 min) hasj kan ik een kwartier tot een half uur over doen, maar dat licht er aan dat hasj beter verbrand op lage temperaturen dus je het beste heeel langzaam kan roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ongeveer een half uurtje
|
Every day stoned is also a regular life.
Hoedanook... Als ik ze schiet zijn ze sneller, ook qua roken. Rollen duurt wel ff, maar ik heb het nog nooit getimed. Ik zal er eens op letten als ik eraan denk. |
draaien en rustig smoken. 15 min
|
Ik draai altijd met 2 normale vloeitjes en het smoken ervan enkele minuten.
Lazlow |
Ik draai, ik smoke, pass hem dor, smoke nog meer. Maar geen stopwatch erbij in ut verhaal.
|
lekker rustig aan, kom ik tussen de 15 a 30 min.
|
ligt eraan hoe lang ie is... een gewone joint tussen de 5 en de 15 minuten 9ligt eraan of k em uit laat gaan of niet)... en over een joint van 35 cm doen we ruim 45 minuten...
|
Ik doe wel vaak een hele avond met 1 joint. Komt zelden voor dat ik 'm in 1 keer oprook als ik in m'n eentje ben. Draaien kan tegenwoordig erg snel, maar liever neem ik er even de tijd voor. Dan wordt'ie écht goed.
|
kwartiertje?
ligt eraan wat voor joint het is |
haha, fuck, zie ik dit topic wéér te laat. :D de joint is al zowat op. :D
bij de volgende zal ik 'ns timen met de stopwatch functie van m'n nokia. |
zo.
stopwatch klaar. joint klaar. daar gaat 'ie enzo :D (met cola drinken uit de fles tussendoor.) ... ...en op. 0:11:12:61 dus. |
Hehehe. Ik denk wel op tijd aan dit topic :P. Maar ik heb om een of andere duistere reden geen stopwatch op m'n Samsung dus ik hou de tijd die bij m'n post komt te staan maar aan. Ik begin nu met draaien.
|
Hij is nu klaar om opgerookt te worden. En met draaien bedoel ik dus alles wat daarbij komt kijken aan voorbereiding enzo ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |