![]() |
de internationale dag van het vermiste kind
wat vinden jullie daarvan?
ik persoonlijk vind dat je ook kan overdrijven maar de gedachte zal wel goed zijn |
Ik vraag me af wat je aan zo'n dag hebt, je haalt ze echt niet terug met zo'n dag. Ik denk dat ze het geld voor zo'n dag beter kunnen gebruiken voor het zoeken naar die kinderen.
|
ik zal zon dag niet missen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dikke onzin, wat heb je er nou aan?? "Een ode aan het vermiste kind", ja tuurlijk, droomt u lekker verder.....
|
vind het wel ok, alsof jullie daar last van hebben en het gaat niet alleen om kidnapkindjes maar ook om de dwaze moeders enzo... vind het goed moet niet vergeten worden en ook moet de regelgeving beter worden zodat als een pa zijn kind meeneemt naar irak en het contact met de moeder verbreekt dat dat kind terug kan worden gehaald
|
Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven. Wat heb je aan zo'n dag, dan gaat iedereen met de mensen medelijden uiten ik denk niet dat ouders van vermiste kinderen dat fijn vinden, dan mag je maar op '1 dag' verdriet hebben van de buitenstaanders . De ouders denken er toch wel iedere dag aan, overbodig.
|
Dikke bagger... net als elke dag van dit of dat. Vaderdag, moederdag, kinderdag, kotsdag.... blegh.
|
iedereen oordeelt weer lekker snel :rolleyes: vertel eerst eens wat meer erover, ik heb er nog nooit van gehoord. wat is precies het doel ervan?
|
Gezellig met z'n allen zandbakje spelen in de tuin van Dutroux?
Het vermiste kind he? Verstoppertje! Leuk! |
tja kvind t n beetje overdreven zon dag t spijt me zeer hoor
|
ik vind het onzin zo'n dag, er gebeurt niet eens wat of wel? wordt er ook nog wat ondernomen voor die vermiste kinderen?
|
ik denk dat de ouders het misschien wel leuk vinden om met andere ouders of vrienden van iemand te praten die ook vermist is..lotgenoten (dat woord zocht ik!!)
|
vind het op zich wel goed. laatst was er ook de dag van het zieke kind Burgers zoo had toen een speciale avond georganiseerd voor chronisch zieke kinderen. kregen ze uitleg en rondleiding van een aantal dierverzorgers. gewoon om die kinderen een even uit die dagelijkse sleur van ziek zijn te halen.
|
er bestaat toch ook zoiets als dodenherdenking???
dus waarom niet een dag voor het vermiste kind? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |