![]() |
J....
J....
I still feel his eyes His warm embrace Lighting up the darkness of the night Like a shining star I still feel his arms His sweet, sweet smile Touching my heart as noone did before Like a fire in the rain I still feel his skin His beautiful hands Touching my hands in a moment Like a sudden, sweet shock of electricity Thinking of him Makes me dream Dreaming of him Makes me think ... will I ever see you again? 'k Hoop dat ik geen typfouten heb gemaakt.. en wat het gedicht betreft, dat spreekt voor zich.. :) Foogel, als je dit leest, dan weet je waar ik het over heb ;) Ik was in een creatieve bui, denk ik... |
bij noone mag 1 o weg..
Ik vind hem wel leuk.. en ik hoop dat je "him" weer ziet als dat is wat je wil :) |
Ik denk dat SounD 'no-one' bedoelt. Aardig gedichtje, beetje cliché, maar toch lief voor de persoon.
|
heel leuk...!
echtwaar |
ik dacht aan "none" eigeninlijk
touched my heart as none did before |
Als je het over een persoon hebt, is 'none' onlogisch. Maar misschien dat ik je gewoon gelijk moet geven, tenslotte zit jij in de States. ;)
|
Ik mag toch hopen dat mijn engels beter is dan dat van de meeste Amerikanen :D
none slaat op personen dus het is echt een mogelijkheid. as is trouwens vaag.. dus "as none" klopt bijelkaar "no-one" is specifieker dus dan verwacht ik "like no-one" "as noone" zag er raar uit en het eerste wat ik er bij dacht was.. o te lang ingedrukt. Maar laat Silver Shade zelf maar zeggen wat de bedoeling was. |
Dank jullie wel allemaal voor jullie commentaar! :) Sja mijn Engels is niet echt super, maar ik vind het wel leuk in andere talen te dichten.. is eens wat anders :D
Ja en wat dat no-one/ none betreft.. ik had eerst 'as none did before' en begon toen te twijfelen (je kent dat wel he..) en toen heb ik het maar veranderd. Eerste gedachten zijn altijd het beste geloof ik.. ;) Maar bedankt voor de correcties :) En sja.. wat 'him' betreft.. vandaag heel toevallig.. naja da's een veel te lang verhaal ;) |
Ik wist het, ik wist het.. ik had gelijk!!
:D niet dat dat belangrijk is ofsow hoor :rolleyes: maar goed.. him... tell me all about him !! please :cool: |
Dzzzzhahaha :) Ontmoet op camping :D Naja sommige dingen merk je pas als mensen weer weg zijn, snappie? Hijs superaardig enzo.. en knaaaaaaap... ;) Als ik alle details zou opnoemen, zou je zeggen 'de perfecte match!!!' :D
maar goed.. misschien moet ik niet teveel afdwalen ;) |
mooi gedicht zeg... mijn dushi woont ook aan de andere kant van de wereld en ikmis m heel errug en ik denk ook nog vaak aan bepaalde dingen.. maar jah..we will see what life brings us.. ik hoop dat jij m weer ziet en ik ook.. kus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |