![]() |
[Rap] over de hedendaagse situatie...
Gebruik je style
om een rap te creëren De bedoeling je gedachte te realiseren ieder heeft z’n recht om zijn mening te uiten maar de mensen zijn bang voor wat er is daarbuiten wilt zijn voor waar je voor staat maar veiligheid op straat? 1 persoon met haat knalt je neer voor je daad Je denkt alweer zo’n plaat maar tis realiteit waar je over praat! Stel je voor dat het jouw maat moet overkomen En er weer een leven zinloos is ontnomen De gedachte alleen al je bent iemand kwijt het gevoel van diefstal maar dan voor altijd Tis een feit in dit land is geen veiligheid Maar is veiligheid dan niet de prioriteit? Hoelang moet dit nog doorgaan? Wanneer is er weer gelegenheid? Tot Recht op vrijheid! Het gaat alleen maar om respect naar je medemens Zeg nou zelf, dat is toch ieders wens? Alleen maar hart en gevoelens te combineren Jezelf en anderen te respecteren Leren te waarderen Desnoods negeren Maar toch te realiseren Dat de zwakte van de mensen om een ander te accepteren Om maar te beweren Dat ze nog heel wat moeten leren! Wat vinden jullie ervan? Hij is gemaakt door mijn zus en ik stond er echt versteld van. |
Helaas hoort hij hier niet, eerder op muziek of DoP =)
Grim |
Ja, Dansen op Papier wil hem vast dolgraag hebben. Anders gooien zij hem maar door naar Muziek. :)
LUH-3417 |
maar wat vinden jullie ervan? :)
|
Interessant, maar hij mist een vloeiend ritme. Nederlandse rap is gaaf en we hebben genoeg voorbeelden, dus als ze erin wil verder gaan, raad ik haar aan eens wat rappers te beluisteren en daarvan te leren :).
|
Ja, ik vind 'm wel leuk, als ik 'm al rappend lees. :) Zeker niet slecht! Moet ze meer doen als ze dat leuk vindt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |