![]() |
allebei maagd hoe moet dat dan???:s
he
ik en mijn vriend zijn allebei maagd en ik verwacht dat we allebei nogal gaan stuntelen bij onze eerste keer en dat we het dan nooit meer durven te doen daarna hoe moet ik het hem vertellen dat dat niet erg is :s ik weet niet hoe ik moet reageren??? als het fout gaat en erg gestuntel is... |
Je moet er je niet zo druk om maken :)
Niet zo serieus er om doen, De eerste keer MAG je stuntelen, Humor is juist goed bij de seks! |
Citaat:
|
Maak er niet zo'n probleem van.
|
het piemeltje moet in het kutje
opzich is dat zo heeel moeilijk niet, of het gelijk lekker is is een 2de, maarja als je beide maagd bent mag je lekker stuntelen joh :) |
Je moet het gewoon doen en zelf ontdekken, is het leukst :D
|
Citaat:
Zorg dat ie wel rustig begint, kan pijn doen heb ik me laten vertellen. Go ahead, enjoy. |
Nou, zo erg zal het ook wel niet zijn dat jullie het daarna nooit meer durven te doen. Integendeel, ook al gaat het nog zo belabberd, daarna heb je de smaak te pakken. En het gaat alleen maar beter naarmate je het vaker doet....
Niet bang zijn, gewoon beginnen met zoenen en knuffelen en vrijen en opgewonden worden en dan gaat het echt allemaal vanzelf. |
inderdaad, niet zoveel zorgen om maken... mijn vriend was niet eens maagd en toch was het bij de eerste pogingen een behoorlijk gestuntel. gewoon effe mekaar geruststellen op dat moment dat het niet erg is en er achteraf eens goed mee lachen en dat komt dik in orde! (y)
|
Kijk ook in de andere topics over mensen die zich in dezelfde situatie bevinden als jij. Zijn ruim genoeg te vinden met de zoekfunctie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |