![]() |
Paaspop 2005
Aangezien de eerste namen bekend zijn voor deze festivalseizoen opener te Schijndel hierbij een topic.
De eerste paar namen: The Toy Dolls Agnostic Front Terror Peter Pan Speedrock Treble Alex Agnew Waarbij voor mij de eerste 4 me wel aanspreken, ookal heeft pps er al 3x gestaan ofzo :o Het festival is op 26 en 27 maart :) Hier nog vaste paaspop bezoekers? |
is wel lache , maar kvind dat festival btje duur ivm de meestal magere line up
|
Vorig jaar geweest, vond het toen echt geweldig (y)
Gezien mijn vader dit jaar weer wil, zal ik er wel staan:) |
papa!
|
vorig jaar met nog elf of twaalf mensen van Biton Paaspop crew gedaan. weet je HOE gaaf. toen had ik voor mijn zusje ineens twee handtekeningen van Di-Rect :D volgend jaar wil ik weer in de crew.
|
Mwah ik ben der nog nooit geweest hoewel het voor mij op fietsafstand ligt, kvind de prijs/leuke bandjes verhouding altijd net iets te duur in vergelijking met wat er komt.
ik denk ook niet dat ik dit jaar, of beter gezegd volgend jaar, ga. |
Denk dat ik wel ga.
Vorige keer heb ik 1 band gezien, voor de rest op de camping gezeten. Dus al wordt het kutmuziek, dan maar op de camping zitten. :D |
waar is dat festival eigenlijk?
toy dolls spelen dus daar wil ik sowieso bij zijn |
Citaat:
|
o das wel bagger ver
ff kijken of er verder nog leuke bands spelen dan |
Citaat:
|
Citaat:
maar WTF doet treble tussen agnostic front en Terror?!:| |
Citaat:
Was vorig jaar in ieder geval. |
hoeveel kost het?:o
|
Citaat:
Sorry ben nogal lui vandaag. :D |
'hmm ja wel leuk maar dan moeten er wel betere bands komen vind ik
|
'everytime you spit in my face
i will OVERCOME' *moshriff* terrrroorrrrrr (y) |
ik was er vorig jaar (y)
Dit jaar weet ik het nog niet. |
Hoi ik ben er elk jaar (y)
En pps komt me zo onderhand de neus uit |
tis dichtbij, wie weet gaan we wel...
|
Het is altijd een beetje een aparte line-up, vorig jaar hadden we di-rect en Pro-Pain :cool: Jaar ervoor Kane en Agression en Dropkick Murphy's :o Nadeel is dat het een redelijk duur festival is in verhouding met de line-up, rond de 50 euro. Maargoed het is wel erg gezellig altijd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel jammer dat het in the middle of fucking nowhere is :s
|
Citaat:
|
Citaat:
vast wel met het gewone openbare vervoer, maar ook extra zoals bij lowlands enzo? dan is het prima te doen, maar ik weet niet of er normaal zoveel bussen rijden naar schijndel. |
Ooh ik ben een keer bij paaspop geweest, een vriendin van me had kaarten gewonnen. Was leuk alleen stomme bands: Di-rect, Twarres & Blof. Gadver.
|
Of was dat paasrock :/
|
der rijden volgens mij altijd extra bussen vanaf den bosch ns
|
hmm...dat ziet dr nog best leuk uit op zich
|
ik ga met wat vrienden enzo
|
Citaat:
|
nee, te duur en geen zin naar schijndel te gassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar geen extra normale bussen dan? want zoals Konstantine het al zei Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ach ik vind dat er een goede sfeer is. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er zoveel mensen ken.
|
Citaat:
Ik besteed mn geld liever ergens aan, of er moet nog iets heel tops komen wat ik heel graag wil zien ofzo, wat ik betwijfel eerlijk gezegd. |
Hoi, mijn grote vriend Rudie meldde net dat The Thermals komen :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk voordat je beslist of je er heen gaat of niet, dat eerst de progammering bekend moet zijn...
|
Citaat:
|
mjuh. agnostic front én terror én peter pan peprock én toy dolls. mjuh. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |