![]() |
de Toeterste Cocktails
in ons onvolprezen stamcafé "De Rook" (van Biton) vinden mensen het altijd keileuk om nieuwe mix-drankjes te verzinnen. een hele lange lijst van allerlei aparte combinaties sterkedrank al dan niet met fris ligt achter de bar ter inzage en bestelling. het vermelden waard:
Pan-Galactic Gargle Blaster: Stroh 80 (rum), Goldstrike en Red Bull. Andreun: Blue Curacao, Pisang Ambon, Malibu en perensap. B-52: iets met Kahlua, Bailey's en nogwat dat aangestoken dient te worden. Hete Macho: warme chocolademelk met Malibu. nou ja, en zo voort. maar de lijst is natuurlijk nooit lang genoeg. wie heeft er nog gave ideeën? |
ohmy, zit jij ook bij biton :D mn tweelingzus ook en ik ga geloof ik lid worden met 't derde ik. Heb ik nickel beloofd..
Verder heb k je topic niet echt gelezen, sorry.. |
maar... jullie bitonezen horen blownede kuthippies te zijn, geen zuipende studenten :P
|
Citaat:
|
ik snap er geen flikker van en het interesseert me ook niet
maar goed een leuke mix Beetje pep en veeeeel Keta have fun |
Citaat:
|
het gaat over een studenten vereniging (hoe saai)
|
keileuk! :(
|
heej jongens, beetje aardig ok?
Ze heeft het over vremde alcoholische mixen... |
Citaat:
|
nou wat valt er te doen dan?
|
oye, ga even lekker via PM uitvechten of studentenverenigingen leuk zijn of niet.
Dit topic heeft zijn eigen doel... en anders mik ik er gewoon een heel groot hangslot op. ok? We houden het wel vriendelijk hier. |
ik heb niet veel kwaad in de zin.
Neem alles wat ik zeg altijd met een korrel zout. En een slot op dit topic is goed :D |
Citaat:
|
Gewoon bier drinken, niet ouwehoeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
ohja, dat was ik vergeten te zeggen :o |
Ik heb ooit eens blue curacau met drop shot, pasoa, bier en jus gemixt. Dat was me een partij sterk maar wel lekker en na 2 goede glazen was ik toch behoorlijk lam :D.
Ik heb bij m'n ma nog ergens een cocktail mixboekje liggen. Die ga ik wel ff opzoeken daar stonen ook wel cewle dingen in. |
ik kan me zoiet herinneren van een avond dat ik echt 'toeter' was zoals jij het noemt. de schuldige: een half afgemaakte blue lagoon, officieel recept:
- wodka, blue curacao, scheut grenadine, aanvullen met annanassap. ons recept bestond bij gebrek aan sap uit de overige dingen.... sloeg erg snel aan moet ik zeggen :o |
op reggae sundance 2000 had ik een rastafari op.. safari met witte wijn en jus d'orange. lekker, ja.
|
vieux, bessejenever, bier, jus de orange, cola, dit was niet te zuipen, maarja ik was zo lam dat ik het toch niet proefde :)
|
Wat een idiote namen? Zeker weer een of ander vaag subcultuurtje :rolleyes:
mag ik dan ook even: Turbo ultra orange booster: vers geperste sinaasappelsap met een hele limoen erin!!! zooo lekker Chille dopy sleepy tea: celestial seasons thee voor het slapen gaan zooo lekker! daar geniet ik evenveel van als jullie van die rotzooi maar ik krijg er lekker geen kanker van lekker puuuuuh :p :p :p |
wtf is dat voor antwoord?
het gaat om alcoholische mixes, Yab-Yum. Waar je van geniet mag je lekker voor jezelf houden imo... |
Citaat:
niet zo zeuren. |
lees de naam van het deelforum eens
|
Mjah, Kaasstaafje heeft wat problemen met dit subforum. Meestal weet ze dat te onderdrukken, maar soms denk ik dat ze toch stiekeme dingen rookt, vooral als ze zo hier post (y) toch.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hihi je weet t nooit he :D en Type: nee dat is herhaling, maakt het er niet duidelijker op, zelfs als je alcoholische benadrukt. |
Mjah, sommige dingen blijven hangen he (y)
|
dat ligt dan compleet aan jouw IQ lijkt me. En wil je nu ALSJEBLIEFT ophouden topics vol te spammen met verschrikkelijk vervelende onzin waar NIEMAND iets aan heeft...?
dank je. |
apfelkorn met martini fiero --> smaakloze drank, ideaal om heel snel door te zuipen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een glas wijn per dag is goed voor de gezondheid. Lekker puh:p (let wel: ik spreek niet over alcoholisten ed:D) Ontopic: Misschien heb je wat aan deze site:) En ik ben lid van jullie zustervereniging in Amsterdam, Cyclades:p |
dan liever pep
|
Meestal drink ik geen mixes als ik nog nuchter ben omdat ik dat echt te ranzig vind. Als ik al een beetje wasted ben, flikker ik soms wat bij elkaar, of krijg ik van vrienden wat aangeboden. Maar dat gaat nooit echt goed, daarom laten ze me nooit meer iets maken, of bieden ze me nooit meer wat aan, omdat ze dan alles daarna van de vloer moeten schrapen.
|
Jo mate anders ga je ff ergens anders spammen.hier bijvoorbeeld :nono:
|
Roze olifant: Yogho-meuk met wodka
|
Citaat:
|
die valt best te doen ja
|
Citaat:
mensen, ik dank jullie voor je nuttige bijdragen. Type, je bent de geweldigste forumbaas die hier rondstiefelt. Icebergh: Coebergh met ice-tea. au fond een verspilling van drank, want het smaakt precies als cassis. |
overigens is toeter een redelijk veelgebruikt bijvoeglijk naamwoord en als zodanig heeft het ook een overtreffende trap. ergo conclusio: toeterste is wel degelijk een woord. daar voor je! :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |