![]() |
[outlook express] links openen niet.
Ik heb een lastig probleempje met outlook express.
Ik kan de links die ik in emails krijg niet openen. ik heb win XP en outlook express 6.0. Heb alle updates dus daar ligt het ook niet aan! Het lijkt net of het geblokkeerd wordt ofzo, het is vet vaag. Hoewel ik het zelf niet het grootste probleem van de wereld vind, is dat voor mijn ouders wel, mijn pa loopt al de hele tijd te zeuren dat het gefixed moet worden maar ik weet ook niet hoe! ik hoop dat iemand mij kan helpen! |
kopieren, plakken in de adresregel van je IE en hopakkee
|
wij hebben dat ook gehad, als je er nieuw windows opzet is het probleem verholpen dat is de enige manier die ik weet
|
ja kopieeren en plakken kan wel, voor mij ook geen probleem. Maar mijn ouders vinden dat niet zo leuk!
En ik ga niet windows opnieuw installeren voor dit, het lijkt mij dat er wel een normale oplossing voor is... |
Windows opnieuw installeren is opzich redelijk normaal hoor.. of gewoon ff cd-rom van windows erin en alleen outlook express opnieuw installeren.
|
Citaat:
Start Outlook op : EXTRA -> OPTIES -> klik op tab beveiligingen en vink de optie met html inhoud blokeren uit. |
Bij mij heeft de oplossing die hier staat wel eens geholpen. Zie het commentaar van dugg, nummer 5.
|
Citaat:
bedank voor de moeite allemaal! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |